D3nnis Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Winamp nyeste versjonen fungerer fett det vis du bruker den gammle skinen så er det knall!! bruker det ofte når jeg spiller !
Nitrius Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Hurtigtastene på Winamp hos meg virker ikke i star wars galaxies, irrterer meg -_- Men Winamp er musikk avspillings programmet jeg har brukt en en veldig god stund nå værtfall.
Heineoen Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Jeg har lest flere av verion listene til WinAmp, der de har gjort endringer i lyd bildet! Bare les selv..
iMono Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Vet ihvertfall et program som ikke bruker så mye ressurser...
Scatch Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hurtigtasten for å skifte sang i Winamp er "B", og den fungerer bare når Winamp-vinduet er det aktive. Hvordan gjør man det når man spiller spill? Går det ann å bytte hurtigtaster?
Nitrius Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Fikk til å bruke winamp med Star wars nå, var en setting i options i spillet som køddet. Men uansett innpå options til winamp, er det noe som heter "Global Hotkey" bruk den, da kan du styre winamp fra hvor som helst i windows.
Pantera Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Vet ihvertfall et program som ikke bruker så mye ressurser... inv_biggrin.gif Regner med at det er MediaMonkey du refererer til..... Pleier å ha musikk på når jeg spiller CS, men med MM, så lagger det sykt i spillet. Bildet hakker. Bruker jeg Winamp funker alt fett. Noen tips til bedre bruk av Media Monkey? mvh Pantera
Nitrius Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 For å si det slik MediaMonkey bruker mer resusser enn Winamp værtfall, men det skjønner jeg, MM er jo et litt "større" program enn winamp. Akkurat nå bruker jeg bare Winamp, men har installert MediaMonkey, pleier å bruke den når jeg vil sortere og rydde litt i musikken min, men det er alt.
wil Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 når min kjære Winamp 2.95 ligger nede i systemtray, bruker den bare 2,792 k minne. Da spiller den også musikken min. Det funker fint det. Min Winamp ligger bare i systemtrayen ikke i oppgave linjen sammen med alle de andre vinduene. Da Winamp bruker mere minne om den ligger sammen med de andre vinduene. Den bruker mindre minne hvis den ligger i systemtrayen. Ser ikke helt grunn til å kjøre Winamp 5x. Den bruker jo kjempe mye minne, også ser den ikke pen ut at all. Selv om jeg har en kjapp pc i tillegg til min treige laptop så har jeg alltid Winamp i systemtrayen på den stasjonære også. Hvis du i tillegg tar av alt visuelle som skinsen og Visualization, så bruker den endre mindre minne. Jeg hater Visualization. Bortkasta bruk av minne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå