Jump to content
Sign in to follow this  
-Jungeldyret

Cs stopper og feilmelding kommer.

Recommended Posts

Hei!

Når jeg spiller cs lagger det avogtil syykt for meg (bare meg), så hele skjermene stopper. Oppe i hjørnet kommer feilmeldinga. Warning: Cl_flushetunitypack.

Dette resulterer ofte i at jeg dør, fordi ingen andre lagger.

Vet noen hva som kan gjøres?

Takk på forhånd. XerminX

Eg får akkurat det samme, og da sitter jeg på ein 4mbit linje og ingenting blir lasta ned og jeg kjører ingen andre programmer. Så tviler ganske sterkt på at det er linja mi som gjør det.

Någen andre som har andre meininger om dette emnet ?

Sitter ca 2 meter fra routeren og tilkoblingen står på ypperli så skal egentlig ikke ver någe problem. Kan legge til at det er den bærbare pc`en jeg har problemer med, den stasjonære som jeg også bruker wlan på funker det heilt fint med.

Har slettet alt spyware, det var nesten ingenting. Bare noen få reklamegreier, fire eller noe. Men jeg får ikke spilt cs nå. Skal se på TV, så jeg kommer tilbake og prøver i morgen. Snakkes folkens!

ka program brukte du får å finna de spyware da ?

Har hatt antivirus program heile veien og pc`en er bare 2 uker gammale, så det burde jo ikke akkurat ligge masse spyware inne på pc`en.

Får et annet problem også: Ofte når jeg går inn på en server så får jeg opp Error: Server Vertification Failed. Hvis jeg venter en liten stund og prøver igjen går det. Jeg bruker All Seeing Eye. Når jeg skal connecte på nytt til samme server kommer det: Your UserID is allready used on this sever. Da må jeg gå inn på en annen server og ut igjen!

Når jeg kommer inn på en server skal jeg sjekke flush greiene.

Edited by xerminx