Gå til innhold

Skal ha stor fest, noen tips?


Lapette

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det beste rådet er vell egntlig og ikke ha fest :D

Men det er også det kjedeligste!

 

edit: FtZ- PARTY POOPER :D :D

nå ja , eg har ikke noe i mot en god feste eller 10 :D

 

nå har jeg snille venner og ikke plass til mere en 14-15 stykker hjemme , men det bruker bli bra liv her og :D

Lenke til kommentar

Var i 18-årsfest i går.

 

Som det er sagt tidligere: Lås ting du/mamma er redd for inn på et rom. Andre tips er å bare låse alle soverom med en gang. Å ha folk som leker kaniner i sengen din, eller mamma og pappa sin seng er ikke gøy.

Og en siste ting: Sørg for å invitere nok jenter. Pølsefest er ikke gøy.

 

Det var ikke så mye som skjedde egentlig, men til slutt fant kameraten min ut at nå må vi bare få alle ut. Da var det øl utover hele gangen (en pose med øl-flasker der alle flaskene var knust oppi lå der ute), dosetet var visst blitt en smule skjevt, chips utover hele stuegulvet ++. Ikke mye alvorlige ting, men vi fant ut at det var best å gjøre det slik før andre ting begynte å skje.

 

Meg bekjent var det ikke mye som ble stjålet. Det var noen som stjal en nesten full halvliter av meg, en snart tom flaske vodka av en venninne, og muligens også en champagneflaske verten hadde fått av søsteren (mulig vi fant den igjen for senere på kvelden drakk vi champagne, men det kan ha vært en annen flaske)

 

Jeg var den siste som gikk. Var med å rydde det verste før foreldrene kom hjem. Vil tørre å påstå at ryddingen gikk lett som en lek, for det var for det meste flasker og bokser som måtte ryddes (i tillegg til ølet i gangen). Det var sølt litt rødvin på gulvet, men det var heldigvis i et non-carpeted area så det var ingen sak å få det vekk.

 

Alt i alt ble det en vellykket fest. ;)

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar

 

Meg bekjent var det ikke mye som ble stjålet. Det var noen som stjal en nesten full halvliter av meg, en snart tom flaske vodka av en venninne, og muligens også en champagneflaske verten hadde fått av søsteren (mulig vi fant den igjen for senere på kvelden drakk vi champagne, men det kan ha vært en annen flaske)

 

 

 

Meg bekjent var det ikke mye som ble stjålet. Det var noen som stjal en nesten full halvliter av meg, en snart tom flaske vodka av en venninne, og muligens også en champagneflaske verten hadde fått av søsteren (mulig vi fant den igjen for senere på kvelden drakk vi champagne, men det kan ha vært en annen flaske)

 

Alt i alt ble det en vellykket fest. ;)

fortsatt full eller? :p

Lenke til kommentar
Folk pisser inne (oppi vaser/krukker etc.)

Fy faen, ikke kom her å si at du har sett folk som har gjort dette?

 

Hadde det skjedd hos meg, vet jeg ikke hvordan reaksjonen ville ha blitt. Blid hadde jeg nok ikke vært :p

 

edit: et par tips:

-slapp av og kos deg :) dette går nok bra

-har du mot all formodning bedt ulumske typer, så prøv å hold et øye med verstingene, hiv de ut om de finner på rampestreker.

-ellers har du forhåpentligvis bedt venner og bekjente, som ikke pisser i krukker og lager kvalm. Hold uvedkomne unna festen, så går det sikkert bra. glhf

Endret av Dagon
Lenke til kommentar

Som sagt, lås inne alkoholen til foreldrene dine, sølvtøy, lett knusbare ting, smykker o.l. på et avsidesliggende rom. Lås også alle soverom, arbeidsrom og rom som folk ikke trenger å være på. Jeg glemte å låse soverommet mitt forrige gang jeg hadde vennene mine her, og da ble det pult i senga mi. Det var lite morsomt. Og det aller viktigste:

 

Ikke inviter mange for å invitere mange. Jeg personlig har det koselig så lenge jeg er sammen med folk jeg kjenner godt, og da trenger det ikke være så mange. Da har du også den fordelen at du kun har folk du stoler på hos deg. Det er utrolig lett å miste oversikten med 40 stk i huset, særlig når alle er fulle. Og en siste ting: Alt går til helvete hvis du selv drikker deg så sveiseblind at du ikke greier å gå rett.

Lenke til kommentar
Tja, beste tipset jeg kan gi etter egen erfaring:

 

Ikke vær på loftet og rot med en gutt mens festen foregår nedenunder. Når du kommer ned igjen, har vennene dine prøvd å hjelpe deg, men alle i området har vært innom og tatt med seg blant annet PS2, fem mobiler, kamera og masse smykker. :p

EID.

Lenke til kommentar
Folk pisser inne (oppi vaser/krukker etc.)

Fy faen, ikke kom her å si at du har sett folk som har gjort dette?

Opptil flere ganger :ermm: For eksempel på fest hos en kompis stod det en stor krukke (som var tom) som var ca. 60-70 cm høy ute i gangen rundt hjørnet der do var. Så når folk måtte stå i kø, så de den krukka bak der hvor ingen så dem. Tok et par på fersken og dagen etter var den halvfull med piss og ikke minst spy.

 

Folk som spyr i vasken på kjøkkenet er også herlige :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Whoa, mange tilbakemeldinger !

Festen er over, det gikk som smurt, greide å gjemme unna rifla til mamma i siste liten (som egentlig skulle vært forsvarlig nedlåst :blush: ).

Godt tips jeg mottok om å ikke drikke for mye selv, det kom bare fire stykker som ikke var invitert, og en nesten edru tungvekter som meg selv (ehm) hadde ikke no særlig problemer med å få dem vekk.

Låste unna det meste som i alle fall var uerstattelig, krystall som min oldefar hadde lager også videre, men absolutt ingenting knuste under hele festen, det må være ny rekord av noe slag!

Til og med mamma var fornøyd da hun kom hjem!

Selv om jeg forsåvidt farget håret sort og tok en piercing i løpet av den festen men.

sattan.

Takk for gode tips btw :thumbup:

digger disse forumene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...