Gå til innhold

Joystick og headsett

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilket headsett og joystick er best i forhold til ytelse i prisklasse:

200-300 Joystick

100-200 Headsett

Flytt denne vis den står feil sted

Skal brukes i battlefield

Endret av Mott
Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei får det første får du ikke noe bra headsett som skal brukes til spill generelt til 200kr. legg på en god 200lapp så får du gjenrne noe bra. joystick. hM. styr unna logitch, har bare dårlig erfaring med logitch sine joysticker!

Skrevet

sikker på at de er dårlig??

Jeg som hadde tenkt å kjøpe det??

Kjøper det i en butikk i nærheten så blir det lettere med reklamasjon;)

Noen som vet et nettsted som tester joysticker?? Har sjekkket Gamer.no

Skrevet

Logitech er bra nok, men spørs litt hva du spiller mest som etter prisklasse for joysticken...

er du mye i lufta bør du ta en dyr joystick!

Skrevet

Jeg har heller ingen gode erfaringer med Logitech. Programvaren er som regel ypperlig, men det hjelper ikke når stikka ikke virker som den skal. Min ville ikke svinge til høyre etterhvert og deadzone på økes etterhjvert som du bruker stikka.

Jeg er jo nesten bare i lufta i BF2 så jeg sitter med en "Saitek X45" stikke til 700kr på komplett. Fikk kjøpt den brukt av en kompis til 500kr, pent brukt i FS2004. ;)

Men om du skal kjøpe brukt så kjøp av noen du kjenner, ikke på nett elns. Der er det gjerne stikker med slarkete stikker som ikke fungerer skikkelig.

Headsettet mitt er vel ikke noe å skryte av, et enkelt KOSS CS100 headsett. Virker bra det, men lant ifra noe toppklasse greier. Et stykke ifra middelklasse også sikkert, men jeg bøyer meg med det. Musikk osv spilles på høyttalere og så lenge jeg hører hvor fienden er i spill så klarer jeg meg. :) Dette headsettet koster vel rundt 200kr mener jeg å huske, men det var i fjor da.

Skrevet
Nei bare sånn bf2 spilling så Logiech er bra nok. Noen som har tester av Attack 3??

Har en kompis som kjøpte det. Bare skrap visstnok.

Skrevet

Denne da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121323&cks=PRL

Har en kompis som kjøpte den, vet kke om han er fornøyd, han har ikke testet den enda pga han mangler noen S-ATA poweroverganger til den nye pc'en sin...

For min del:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118068&cks=PRL :love:

Ville lagt pengene i den, prøv å unngå logitech om du kan. Skal du ikke spille så mye med fly / chopper så ta logitech. Men logitechene må behandles veldig forsiktig, ikke mye draing og risting i de før noe går galt. Har hatt 2stk selv.

Skrevet
men dette må jo gå på reklamasjon skal kjøpe det i en lokal PC sjappe som er veldig hyggelige.

Ja, jo, bør vel det. Handlet på et sted et stykke unna jeg så jeg ble aldri ferdig til å gjøre noe med det. :wee: Var en slik en Extreme 3D PRO elns jeg hadde før.

Skrevet (endret)
For min del:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302765&cks=PRL

Egen throttle tok for stor plass.

Har den samme uten FF, denne. Veldig "plastikk", men presis og god, bra plasering av knapper.

FF er nesten et must... men bare nesten.

Ja, bare nesten og jeg klarer meg fint uten.

Edit: TK-krøniken din i nyeste PCGW er genial, kunne ikke vært mer enig. :D

Endret av TheDarkListener
Skrevet (endret)

vil si at trust er verre en logitech, på generellt grunnlag.

den ligna lissom utrolig på logitech Extreeme 3d Pro

B00009OY9U.01.LZZZZZZZ.jpg

kjøpte denne til BFV spilling, hatt den siden da, ingen merkbare problemer enda jeg iallefall..fikk den for 299 på siba (men jeg er rimelig sikker på at den var feilprisa...)

bottom line: Du får det du betaler for...

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...