Gå til innhold

Twisted Wishes tråden


Stylpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker meg et fly som flyr perfekt og kan ikke krasje...det skal være et nytt fly oxo!

Oppfylt, men det blir kapret av terrorister og styrtet i en eller annen skyskraper i USA (selv om flyet ikke kan krasje, så kan godt piloten det), og du får skylda fordi du ikke hadde nok sikkerhet ombord.

 

Jeg ønsker meg min egen lille persocom (de fra Chobits)

Endret av Stylpe
Lenke til kommentar
Oppfylt, DVDene dine var topp..helt til moren din tok de!  :tease:

 

Jeg ønsker meg et fly som flyr perfekt og kan ikke krasje...det skal være et nytt fly oxo!

oppfylt, du får det nyeste av det nyeste flyet, men det er så nytt at det ikke de glemte å feste på hjul.

 

jeg ønsker meg en ny mobil med 5mp kamera.

Oppfylt, men mobilen høres ut som ett kraftverk, og brenner av deg hånden.

 

Ønsker meg ett feilfritt ønske.. :tease:

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg et fly som flyr perfekt og kan ikke krasje...det skal være et nytt fly oxo!

Oppfylt, men det blir kapret av terrorister og styrtet i en eller annen skyskraper i USA (selv om flyet ikke kan krasje, så kan godt piloten det), og du får skylda fordi du ikke hadde nok sikkerhet ombord.

 

Jeg ønsker meg min egen lille persocom (de fra Chobits)

Ønsket er oppfylt, men Persoconen går løpsk, og blir helt rar hvis du ikke sier at du elsker henne :p ( og du får ikke chii :\ )

 

 

Jeg ønsker meg hele vikingskipet, og ingen kan ta det fra meg, og jeg klarer ikke ødelegge det på noen måte, og heller ingen andre. ( heller ikke naturen ) beat that :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...