Gå til innhold

Dagens vits, gåte eller rim/dikt


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tja så var det de to damene som diskuterte hvem som hadde hatt seg mest mannfolk, hmm sa den ene jeg har hatt meg så mange meter pikk at jeg kunne laget vei mellom Oslo og Trondheim, pøh sa den andre om du hadde kjent alle de steinene som har klasket meg i ræva så kunne jeg gruset den veien .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Det var en gang en gutt som fyllte 1 år. Han hadde bare lært seg ett ord. Pingpongballer.

Og det var også hva han fikk til sin første fødselsdag, Pingpongballer, Pingpongballer, Pingpongballer.

Til jul, ett halvt år etter, hadde han bare lært seg ett ord til, mange. Så da ble det mange Pingpongballer til jul.

Siden Pingpongballer var det eneste gutten ville ha fikk han for det meste bare til til jul, bursdager o.s.v. Til og med til lørdagen satte han mer pris på Pingpongballer enn godteri.

Når gutten fyllte 6 år måtte den stakkars familien bygge på huset. Loftet var nå fyllt med eske etter eske med Pingpongballer, og nå ver det ikke mer plass til Pingpongballer.

Familien fortsatte og bygge på huset til gutten fyllt 18 år. Da hadde han uttrolig 15.021.548 fulle esker med pingpongballer. Foreldrene lovet å betale førerkort/bil for ham, men han tok pengene og kjøpte Pingpongballer for dem istedenfor.

(skal være snill hær og droppe livet fra 18-67år)

Da han en dag ble rammet av hjerteattak fikk han ingen blomster, men 10 fulle esker med Pingpongballer ble sendt til han villa(der han nå oppbevarer sine Pingpongballer, mens han selv bor på ett eldrehjem)

Hans sønn gikk en dag inn til ham og spurte om hva han egentlig skulle med alle disse millioner Pingpongballer som han hade fått oppgjennom årene. Da reiste den gammle gubben seg opp fra sykesenga og sa: "Jeg skal..." og da falt han om død.

 

Sorry folkens! Den er bare så konge når du har preika 20 min. og alle sitter spent og venter på sluttpoenget!

Lenke til kommentar
Det var en gang en gutt som fyllte 1 år. Han hadde bare lært seg ett ord. Pingpongballer.

Og det var også hva han fikk til sin første fødselsdag, Pingpongballer, Pingpongballer, Pingpongballer.

Til jul, ett halvt år etter, hadde han bare lært seg ett ord til, mange. Så da ble det mange Pingpongballer til jul.

Siden Pingpongballer var det eneste gutten ville ha fikk han for det meste bare til til jul, bursdager o.s.v. Til og med til lørdagen satte han mer pris på Pingpongballer enn godteri.

Når gutten fyllte 6 år måtte den stakkars familien bygge på huset. Loftet var nå fyllt med eske etter eske med Pingpongballer, og nå ver det ikke mer plass til Pingpongballer.

Familien fortsatte og bygge på huset til gutten fyllt 18 år. Da hadde han uttrolig 15.021.548 fulle esker med pingpongballer. Foreldrene lovet å betale førerkort/bil for ham, men han tok pengene og kjøpte Pingpongballer for dem istedenfor.

(skal være snill hær og droppe livet fra 18-67år)

Da han en dag ble rammet av hjerteattak fikk han ingen blomster, men 10 fulle esker med Pingpongballer ble sendt til han villa(der han nå oppbevarer sine Pingpongballer, mens han selv bor på ett eldrehjem)

Hans sønn gikk en dag inn til ham og spurte om hva han egentlig skulle med alle disse millioner Pingpongballer som han hade fått oppgjennom årene. Da reiste den gammle gubben seg opp fra sykesenga og sa: "Jeg skal..." og da falt han om død.

 

Sorry folkens! Den er bare så konge når du har preika 20 min. og alle sitter spent og venter på sluttpoenget!

5066323[/snapback]

 

Har hørt den før og det er nesten det samme som min Bob dylan vits som jeg har postet før i denne tråden.

Lenke til kommentar
Et voksent ektepar var en formiddag ute og kjørte på motorveien. Plutselig

utbryter kona: - Jeg vil ha skilsmisse.

Mannen sier ingenting, men akselererer bilens hastighet. -Jeg er sammen

med sjefen din, sier kona. Og mannen akselererer ytterligere.

- Han er mye bedre i senga enn deg, fortsetter hun. Mannen tråkker

gasspedalen lengre mot gulvet.

- Jeg vil ha bilen, huset og ungene, utbryter kona mens hun ser sint på

ham.

Mannen akselererer igjen og legger bilen ut mot midten av veien.

- Jeg skal ha kredittkortene og alle pengene på sparekontoen vår, sier hun

strengt.

Nå har bilen en hastighet på 140 - 150 km/t. Mannen sikter seg inn mot en

betongpilar i midten av veibanen.

Kona, noe skremt av den høye hastigheten og skjebnesvangre retningen bilen

har, spør: - Er det ingenting DU vil ha?

- Neeei, svarer mannen, jeg har alt jeg trenger!

- Som hva da? spør kona undrende.

Han smiler skjevt og humrer: - Airbag!

4971143[/snapback]

Hahahahaha den der var driiitbra :D

Lenke til kommentar
Det var en gang en gutt som fyllte 1 år. Han hadde bare lært seg ett ord. Pingpongballer.

Og det var også hva han fikk til sin første fødselsdag, Pingpongballer, Pingpongballer, Pingpongballer.

Til jul, ett halvt år etter, hadde han bare lært seg ett ord til, mange. Så da ble det mange Pingpongballer til jul.

Siden Pin........

5066323[/snapback]

Denne vitsen er bare genial. Pleier å bruke den spiesielt på speiderleirer når man har med utolmodige speidere å gjøre :p Funker ganske bra ;)

Lenke til kommentar

Genial, ja, her kommer en i samme bås (sorry hvis den har vært postet før)

 

Advarsel: Forteller du denne til noen, kan du regne med at de blir irriterte;)

 

Det var en gang en mann som hadde bestemt seg for å fange den rosa elefanten. Som vi alle vet, er det bare en måte å gjøre det på, nemlig å lokke den til seg med velsmakende, søte gelétopper. Mannen satte seg i jeepen sin, og dro avgårde til jungelen der den rosa elefanten bodde. Med seg hadde han en pose gelétopper til den rosa elefanten, og en kake til seg selv, som niste. Han hadde også en svææær håv.

 

Da han kom frem satte han bilen et lite stykke unna en stor stein. Han tok en rød gelétopp med seg, la den på den ene siden av steinen og satte seg med håven på den andre. Det gikk ikke mange sekundene før han hørte JAFS! på den andre siden. Han hoppet fort frem med håven, men den rosa elefanten kom seg unna.

Mannen hentet en gelétopp til, la den bak steinen og la seg selv på andre siden, klar med håven. JAFS! Han hoppet frem, med håven i hendene, men så ikke så mye som snurten av den rosa elefanten. Mannen var tålmodig, og hentet enda en gelétopp i bilen. Som vanlig la han den bak steinen, og la seg selv på andre siden. JAFS, JAFS! Han hoppet frem, men elefanten var ikke der.

 

Denne gangen hentet mannen to gelétopper, og la dem som vanlig på andre siden av steinen. JAFS! Han hoppet så fort han bare kunne, men ingen rosa elefant var å se. Nå begynte han å bli litt irritert. Han hentet en gul, en rød og en grønn Genial, ja, her kommer en i samme bås (sorry hvis den har vært postet før)

 

Det var en gang en mann som hadde bestemt seg for å fange den rosa elefanten. Som vi alle vet, er det bare en måte å gjøre det på, nemlig å lokke den til seg med velsmakende, søte gelétopper. Mannen satte seg i jeepen sin, og dro avgårde til jungelen der den rosa elefanten bodde. Med seg hadde han en pose gelétopper til den rosa elefanten, og en kake til seg selv, som niste. Han hadde også en svææær håv.

 

Da han kom frem satte han bilen et lite stykke unna en stor stein. Han tok en rød gelétopp med seg, la den på den ene siden av steinen og satte seg med håven på den andre. Det gikk ikke mange sekundene før han hørte JAFS! på den andre siden. Han hoppet fort frem med håven, men den rosa elefanten kom seg unna.

Mannen hentet en gelétopp til, la den bak steinen og la seg selv på andre siden, klar med håven. JAFS! Han hoppet frem, med håven i hendene, men så ikke så mye som snurten av den rosa elefanten. Mannen var tålmodig, og hentet enda en gelétopp i bilen. Som vanlig la han den bak steinen, og la seg selv på andre siden. JAFS, JAFS!

 

Denne gangen hentet mannen to gelétopper, og la dem som vanlig på andre siden av steinen. JAFS! Han hoppet så fort han bare kunne, men ingen rosa elefant var å se. Nå begynte han å bli litt irritert. Han hentet en gul, en rød og en grønn gelétopp, la alle bak steinen som vanlig. Hørte som vanlig JAFS, JAFS! og hoppet frem, men neida.

 

Nå hadde ikke mannen fler gelétopper igjen i posen, og måtte ty til geletoppene på kaka. Han la et par bak steinen, hoppet frem med håven så snart han hørte JAFS, men den rosa elefanten kom seg unna, som vanlig. Han hadde bare tre topper igjen. Han startet med de to som var røde. Som alltid la han dem bak den store steinen og satte seg på den andre siden. JAFS! Han hoppet frem, men nei. Så hentet han den siste geletoppen, som var gul, (Nå begynner det å bli virkelig spennende :D ), la den bak steinen og HOPPET frem med EN gang han hørte JAFS! Tror dere han klarte det? Å neida.

 

Mannen tenkte seg om et øyeblikk. Han hadde ikke fler gelétopper igjen, men kake, det hadde han. Det skulle vel kanskje gå?

Han la kaka på ene siden av steinen, gjemte seg på andre siden, og hørte et laaangt JAAAFS! Han hoppet frem..... og der sto det den rosa elefanten, men den hadde blitt så sint da den ikke fikk gelétopper at den hadde blitt fullstendig RØD, og da var det jo strengt tatt ikke noe vits å fange den. :hmm:

Endret av firstperson
Lenke til kommentar

6.-klassingen kom hjem fra skolen en dag og ba fortvilet sin far om hjelp til leksene.

Selvfølgelig, svarte far. Ingen problemer. Ingen problemer. Hva trenger du hjelp til?

 

Gutten forklarte at de hadde fått to dager på seg til å definere hvordan samfunnet henger sammen politisk og sosialt. Rett og slett hvordan det er bygd opp.

Faren var ikke like selvsikker lenger, men ville likevel gjøre sitt beste.

 

La meg gi deg et eksempel, sa han. Siden det er jeg som bidrar med inntektene her i huset, så kan jeg være kapitalismen. Din mor bestemmer og styrer alt, dermed er hun regjeringen. Hushjelpen (som også bodde i huset) arbeider hele døgnet, dermed kan hun representere arbeiderklassen. Du, min sønn, kan være folket, mens lillebror (2år) er en ypperlig representant for fremtiden. Skjønner du noe av hva jeg mener?

 

Nei dette er jeg ikke helt sikker på, men jeg skal sove på det, svarte sønnen.

 

Utpå natten våknet gutten av at lillebroren skrek. Ved å gå bort til sengen, skjønte han at noe burde gjøres med bleiene. Han gikk og banket på foreldrenes rom, men ingen svarte. Han gikk inn bare for å finne sin mor sovende. Han prøvde å vekke henne, men fikk ingen respons. Han gikk videre til hushjelpens rom og banket på. Ingen svarte, og han prøvde å gå inn, men døren var låst. Gjennom nøkkelhullet kunne han se hushjelpen og sin egen far svært opptatt. Han dundret på døren, men fikk ikke svar. Irritert gikk han bare og la seg igjen, dro dyna over hodet og sovnet. Neste morgen var alle samlet til frokost, og hans far var nysgjerrig på om han hadde lært noe av eksempelet dagen før.

Ja, svarte gutten. Nå skjønner jeg hvordan alt henger sammen, sa han.

Vel, hva venter du på? La oss få høre sa faren.

 

Gutten trakk pusten godt inn og begynte: Mens kapitalismen høvler over arbeiderklassen, sover regjeringen, folket blir totalt ignorert og fremtiden er full av dritt.

Lenke til kommentar
6.-klassingen kom hjem fra skolen en dag og ba fortvilet sin far om hjelp til leksene.

Selvfølgelig, svarte far. Ingen problemer. Ingen problemer. Hva trenger du hjelp til?.................

5077151[/snapback]

 

Den var jo råtøff da. (Mye morsommere enn de lange, unødvendige patetiske og ikke minst kjedelige andre vitsene som vistnok er morsomme :))

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...