sablabra Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg prøver å få til å bruke xbox kontrolleren min i Battlefield 2, noe som for så vidt fungerer greit. Men problemet er at jeg vil ha den ene joysticken til å ta over for musa, men det får jeg ikke til . Så når jeg skal gå rundt så kan jeg bare gå fram og tilbake og strafe til høyre og venstre, som så klart er ubrukelig. Er det noen som vet hvordan jeg kan bytte det slik jeg vil ha det?
kenneth11 Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg prøver å få til å bruke xbox kontrolleren min i Battlefield 2, noe som for så vidt fungerer greit. Men problemet er at jeg vil ha den ene joysticken til å ta over for musa, men det får jeg ikke til . Så når jeg skal gå rundt så kan jeg bare gå fram og tilbake og strafe til høyre og venstre, som så klart er ubrukelig. Er det noen som vet hvordan jeg kan bytte det slik jeg vil ha det? Bytt manuelt, det finnes ikke en magisk "bytt-til joystick" knapp
sablabra Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Men hvordan bytter jeg manuelt da?
sablabra Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Jeg prøver en gang til. Det jeg vil er at når jeg kjører bil og tanks så sikter jeg med den ene joysticken. Det samme med båt. Også når jeg går så vil jeg styre med den ene joysticken på joypaden slik at den tar over for musen. Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette??
Torjus Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 (endret) Unødvendig å poste 3 poster etterhverandre, det finnes faktisk en knapp som heter Endret 28. august 2005 av fUzZy^
sablabra Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Unødvendig å poste 3 poster etterhverandre, det finnes faktisk en knapp som heter Nei da, det er da 1 dag mellom hver . opss... nå fikk du meg til å poste enda en
MrLee Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 BF2 er ment å bruke musa på. Der er ikke noen spesifikke bind kommandoer i menyen til musebevegelsene. Kanskje du burde se etter er BF2 console command liste elns på google...
sablabra Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Nå fikk jeg det til . Jeg installerte et program som gjør om joysticken til mus, og da fungerer det i spillet også. Det het ControlMK
sablabra Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 ' date='29/08/2005 : 00:00'] huff, åssen kan du bruke gamepad til bf2? Mye bedre å fly og alt annet med gamepad
Kuroneko Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Til fly bruker vi joystick, mann! Men du bruker vel musa til vanlig, ikke-kjkøretøy-spilling?
sablabra Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 Nei, jeg bruker xbox kontrollen hele tiden . Gidder ikke bytte hele tiden . Flyr og kjører så mye som mulig
MrLee Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 skummelt..blir du ikke eid mye da? Hvis alle andre bruker mus til å sikte med, så vil jeg tro at det er en seriøs handikapp å bruke styrestikka på en xbox kontroller?
sablabra Skrevet 29. august 2005 Forfatter Skrevet 29. august 2005 skummelt..blir du ikke eid mye da? Hvis alle andre bruker mus til å sikte med, så vil jeg tro at det er en seriøs handikapp å bruke styrestikka på en xbox kontroller? Næh, bruker den stikka i Halo 2 også, så det går greit . Men som sagt, jeg går sjeldent rundt og skyter, men selv det går greit også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå