Gå til innhold

Endre kontroller i Battlefield 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å få til å bruke xbox kontrolleren min i Battlefield 2, noe som for så vidt fungerer greit. Men problemet er at jeg vil ha den ene joysticken til å ta over for musa, men det får jeg ikke til :( . Så når jeg skal gå rundt så kan jeg bare gå fram og tilbake og strafe til høyre og venstre, som så klart er ubrukelig. Er det noen som vet hvordan jeg kan bytte det slik jeg vil ha det? :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg prøver å få til å bruke xbox kontrolleren min i Battlefield 2, noe som for så vidt fungerer greit. Men problemet er at jeg vil ha den ene joysticken til å ta over for musa, men det får jeg ikke til :( . Så når jeg skal gå rundt så kan jeg bare gå fram og tilbake og strafe til høyre og venstre, som så klart er ubrukelig. Er det noen som vet hvordan jeg kan bytte det slik jeg vil ha det? :blush:

Bytt manuelt, det finnes ikke en magisk "bytt-til joystick" knapp :(

Skrevet

Jeg prøver en gang til. :) Det jeg vil er at når jeg kjører bil og tanks så sikter jeg med den ene joysticken. Det samme med båt. Også når jeg går så vil jeg styre med den ene joysticken på joypaden slik at den tar over for musen.

Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette??

Skrevet
Unødvendig å poste 3 poster etterhverandre, det finnes faktisk en knapp som heter p_edit.gif

Nei da, det er da 1 dag mellom hver :) . opss... nå fikk du meg til å poste enda en :p

Skrevet

BF2 er ment å bruke musa på. Der er ikke noen spesifikke bind kommandoer i menyen til musebevegelsene. Kanskje du burde se etter er BF2 console command liste elns på google...

Skrevet

skummelt..blir du ikke eid mye da? Hvis alle andre bruker mus til å sikte med, så vil jeg tro at det er en seriøs handikapp å bruke styrestikka på en xbox kontroller?

Skrevet
skummelt..blir du ikke eid mye da? Hvis alle andre bruker mus til å sikte med, så vil jeg tro at det er en seriøs handikapp å bruke styrestikka på en xbox kontroller?

Næh, bruker den stikka i Halo 2 også, så det går greit ;) . Men som sagt, jeg går sjeldent rundt og skyter, men selv det går greit også da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...