knutish Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Jeg har nylig fått meg et XFX GeForce 6800 GT AGP8X! det støtter selvsagt 2 skjermer + TV! Men når jeg kobler til TV-en må jeg velge hvilken skjerm som skal vises! JEG KAN BARE HA SINGLE DISPLAY! Dette er veldig irriterende i og med at TV-en og PC-en er i forskjellige etasjer. Før hadde jeg et FX 5200 som støttet kloning av skjermer. gjør ikke 6800 GT det? PS: har prøvd 3 forskjellige drivere! Hjelp meg Endret 24. august 2005 av knutish
Zeph Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Hei, og velkommen til forumet! Første råd: Fiks litt på emnetittelen din, det er strenge regler til det her på forumet. Les meir i Retningslinjene. "Får ikkje bilde på 2 skjermer med PCen" er eit forslag. Så til problemet ditt, kan du forklare litt betre? Vil du ha PCen til å vise bilete på 2 PC-monitorer samtidig som TVen? Eg har veit at mitt kort, og fleire andre ikkje kan gjere dette, kan berre sende signal ut til 2 om gangen, men det kan eg ikkje bekrefte. Endret 24. august 2005 av zeph
knutish Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 sorry! Er litt noob på detta! Men ja! Jeg får bare vist bildet på en skjerm av gangen!
VikinGz Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 du har gjort noe galt med innstilingene..... fikk det slik jeg og... jeg leta meg rundt inne på menyen og VIPS...det fuka :
knutish Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 hehe Koselig for deg da! Har rota rundt i de Nvidia-innstillingene i dagesvis Ingen som har noen konkrete svar? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå