Gå til innhold

Thermaltake TR2 430W


Anbefalte innlegg

Den gamle PSU'en min er for liten (gammel 350watter) og jeg lurte på om noen har noen erfaringer eller lest noen tester om Thermaltake TR2 430W ( link: http://www.tr2tt.com/products/psu/w006970/w006970.htm ) ...

 

Prisen er veldig lav og det gjør meg betenkt men samtidig fristet til å kjøpe denne men jeg finner ikke noen tester av den på nettet.

Hvis det er noen som har den hjemme eller kommet over noen tester (og gjerne lagt ved en link til den testen :) så hadde jeg satt pris på å fått vite om den er en dårlig eller god PSU.

 

Takk på forhånd ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så stort hopp nei, men jeg trenger bare en stabil en foreløpig. Den 350wattern jeg har synger på siste verset så ... Jeg tenkte jeg skulle kjøpe CoolerMaster Stacker - kabinettet der man kan koble sammen to PSU'er i samme kabinett. 2 stk 430 wattere burde holde, bare de er noenlunde stabile. Har ikke ett så krevende system at det gjør noe heller. Et par HD'er, 6800 Gamers Edition, 3ghz p4 cpu, 1gb ram, TerraTec sitt AC3-kort og litt småting inni. Ikke rare greiene med andre ord ... :)

 

Men Thermaltake skal jo levere noenlunde kvalitet da ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...