Gå til innhold

Hjelp med Orc Shaman

Gjest medlem-75284

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-75284
Skrevet

Hei

Jeg skal starte en Orc Shaman på den nye RP/PVP servern som kommer.

Spørsmål:

1. Jeg lurte på om noen kan si meg hvordan en Orc shaman skal snakke, altså skrive i /say og /y ?

2. Er det noe annet enn /say og /y som er IC?

3. Jeg har lyst til å satse Elemental/Enhancement, men jeg vet ikke hvor jeg skal putte poengene.. Hvor bør jeg putte talent poengene? Tanken var å bruke two-handed axe mot mage, priest og warlock og dagger/shield mot resten av klassene..

4. Vis noen har tips, erfaringer og/eller noe jeg bør vite si det til meg..

MvH Stompen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg skal starte en Orc Shaman på den nye RP/PVP servern som kommer.

Spørsmål:

1. Jeg lurte på om noen kan si meg hvordan en Orc shaman skal snakke, altså skrive i /say og /y ?

2. Er det noe annet enn /say og /y som er IC?

3. Jeg har lyst til å satse Elemental/Enhancement, men jeg vet ikke hvor jeg skal putte poengene.. Hvor bør jeg putte talent poengene? Tanken var å bruke two-handed axe mot mage, priest og warlock og dagger/shield mot resten av klassene..

4. Vis noen har tips, erfaringer og/eller noe jeg bør vite si det til meg..

MvH Stompen

1. Orc`s er jo barske blodtørstige grønne menn, noe i den stilen muligens :)

3. Få deg hvertfall opp til Two-hand weapons i Enhanchemnt og NS i Restoration, ett must :p

Gjest medlem-75284
Skrevet

Er dette LINK bra eller bør jeg konsentrere meg om bare enhancement å restoration?

Skrevet
Er dette LINK bra eller bør jeg konsentrere meg om bare enhancement å restoration?

Hvis du satser på det buildet er ville jeg ha gått Elemental Focus på Elemental istedet for Improved Fire Nova Totem. Heller ikke gått mer enn 21 points i Restoration, hvor Nature's Swiftness blir det siste.

Skrevet

Jeg tror det må være en av de mer elendige buildene jeg har sett. Grei hvis du skal være healer, men ikke til så mye annet.

Elemental er grei, bortsett fra Improved fire totem. Shocks bruker man mye av, både i PvE og PvP. I battlegrounds er det en fordel å bruke den laveste ranken, da effekten blir den samme selv om skaden minsker litt. Om allies dør 0.5 sekunder senere gjør ingenting. 5 poeng i alle shock-talents.

Enchantment. Med mindre man skal henge i battlegrounds 24/7, er Imp. ghost wolf unødvendig. Flytt begge poengene, pluss lightning shield over til Thundering strikes. Two-handed axes and maces gir deg mulighet til å bruke temmelig snertne våpen, så ett poeng der. 4 poeng i Anticipation, høy defense-skill er alltid bra.

Restoration har utrolig mange halvgode talents før man kommer til Nature's swiftness. Hele tier 2 er bortkastet. Dør man mer enn en gang per time, er man på feil sted. Økning av armor ved healing-crit.. kjekt når det skjer, crits skjer ikke så ofte. Totemic focus.. sparer litt mana til tider. Personlig ville jeg satt 5 poeng i både Improved healing wave og Tidal focus, 5 poeng i Improved lesser healing wave (denne kommer du til å bruke mye), 5 poeng i Tidal mastery (temmelig bortkastet i seg selv) og 1 poeng i Nature's swiftness (glimrende i PvP, veldig kjekk å ha ellers).

Dette er iallefall det jeg jobber meg mot.

Skrevet
Har akkurat startet en Shaman selv og er lvl 15. Her tenkt på talent builden. Feedback?denne

Ville heller tatt fjernet ett poeng fra Imp. lightning shield og satt i Anticipation. Du mister totalt ~10 skade (per orb) med rank 7 Lightning shield (lvl56).

Skrevet
Har akkurat startet en Shaman selv og er lvl 15. Her tenkt på talent builden. Feedback?denne

Ville heller tatt fjernet ett poeng fra Imp. lightning shield og satt i Anticipation. Du mister totalt ~10 skade (per orb) med rank 7 Lightning shield (lvl56).

Imp lightening shield er faktisk et ganske OK talent.

Lightening shieldet blir mer mana effektivt, og det blir "billigere" å grinde.

For jeg regner med at de fleste shamans pumper opp lightening shield konstant under grinding. (PvP også selfølgelig)

Men jeg hadde gjerne ofra imp lightening, og imp ghostwolf for 5 points i thundering strikes.

Skrevet
Men nå har jeg jo thundering strikes da :)

skal gå for en 15/31/5 build. altså en enchancement shaman. er møkk lei healing nå :p

Restoration er faktisk bra for pvp. Går du ikke for NS, blir du utrolig mye mer sårbar i PvP, både i battlegrounds og utenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...