Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Problem med anlegget i bilen min:/


roht

Anbefalte innlegg

Eg har ikkje så god peiling på lyd og anlegg så derfor spør eg her etter deres hjelp!

Dere skjønner eg har eit anlegg i bilen, der to av høgtalarane er originale, og to Boss høgtalarar på 400W kvar. Alt dette drives av ein Clarion CD spelar m/ cdvekslar (6cdar). Ikkje noko forsterkar eller sub.

 

Så for nokre par dagar sidan høyrde eg at det ikkje kom ut lyd frå den eine høgtalaren. Det eg gjorde då var å stille på lyden sånn at det berre skal komme lyd ut frå den høgtalaren, og då høyrde eg faktisk lyd, men berre så vidt sjølv om lyden stod nesten på maks.

 

Så det eg lurer på er den sprengd? Kan ikkje fatte at den er det sidan det kjem lyd ut av den, riktignok lavt, men kan ikkje det vera leidningar som er lause? Har heller ikkje spelt så inni hampen høg musikk på det anlegget... Kan det vera fordi eg ikkje har forsterkar?

 

Takkar på førehand og håpar på at dere kan hjelpe meg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja...

Først kan du jo koble ledningene fra den som ikke spiller til den som virker.

Så får du avgjort om det er spiller eller høyttaler som er problemet.

Om den spiller så er høyttaleren mest sannsynlig gått heden.

Er det ikke lyd har nok utgangen på spilleren gått hen og lagt inn årene.

Lenke til kommentar

Hehe, prøver igjen.

 

Du har ein høgttalar som ikkje gjer lyd, det er derfor mest sannsynleg 2 ting som kan være feil:

 

1: Høgttalaren

2: Høgttalarutgangen på spelaren

 

Ved å kople om høgttalarane, sånn at den du veit det kjem lyd i blir kopla til den utgangen som du ikkje får lyd på kan du finne problemet. Du veit jo at den andre høgttalaren virker, så om du ikkje får lyd ved på kople den til utgangen som ikkje gjer lyd er det nok spelaren det er feil med.

 

Får du derimot lyd må du prøve å kople høgttalaren du ikkje får lyd i til utgangen du har lyd i. Får du lyd har du kanskje hatt dårlig kontakt i ein ledning, får du ikkje lyd kan det tyde på at det framleis er dårlig kontakt eller at høgttalaren er kaputt.

 

Er ikkje så lett å forklare dette :p

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Du må selvfølgelig koble om bak på spilleren. Hvis høyre side er tyst, kobler du venstre(den som virker) høyttalerutgangen på spilleren inn på høyre høyttaler. Er det da lyd har høyre utg vandret heden. Er det fremdeles ikke lyd er det nok høyttaleren som har problemet, som nevnt i tidligere innlegg.

 

Sjekk alle koblinger!

 

Lykke til.

Endret av Trainman
Lenke til kommentar

Um, så var det å få ut spelaren då :blush:

Dere skjønner eg kjøpte denne bilen for ei veke sidan, så eg har ikkje gjort med anlegget.

Eg har lest manualen til spelaren, men det ser ut som eg treng to "plater" på sidene for å dra den ut.

Fann og ein anna interessant ting ut. Inni manualen fann eg ein rekning på nettopp denne spelaren. Det stod oppdrag: Ingen lyd. Og litt lenger nede står det (under servicerapport)

'Demontert og feilsøkt.

Byttet UTG.IC LA4743

Dette gjekk på garantien står det og.

 

Har som sagt ikkje fått ut spelaren, men eg kan ikkje fatte at høgtalaren er sprengd.

Kva betyr UTG.IC LA4743? Eg trur har ein liten aning, utgang sant? Då er det vel stor moglegheit for at det er utgangen som har roke?

 

Håper på svart snarast:)

Lenke til kommentar

Alt tyder på at det før har gått en utgangstransistor på spillern, shit might have happened again. Fant forøvrig hele skjemaet på spillern din her.

Lukter rep. eller ny spiller av dette.

Pjndo på forumet her kan kanskje hjelpe deg med å få fiksa spillern...

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...