Gå til innhold

Lei av Data?


Anbefalte innlegg

Er d ikke noen her som blir lei data, knote time ut og time inn for

den minste lille ting og sprenge blodkar i øynene på jakt etter kryptisk

info på en eller annen obskur web-side.Jeg mener livet er jo også så mye mer,

hvor mange av dere gikk sist en tur i skogen f.eks.?

Når alt kommer til alt er d jo noe inn i granskauen knotete systemer som

man må takle og meningene om dem(systemene)er like mange som d finns mennesker på jord.Har du noengang hatt følelsen av at du bruker mer tid på å fixe problemer

enn å nyte løsninger?Velkommen til dataverdenen:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når alt kommer til alt er d jo noe inn i granskauen knotete systemer som

man må takle og meningene om dem(systemene)er like mange som d finns mennesker på jord.Har du noengang hatt følelsen av at du bruker mer tid på å fixe problemer

enn å nyte løsninger?Velkommen til dataverdenen:)

Godt sagt :thumbup:

Lenke til kommentar

Knotete og til tider irriterandes er dataverden ja, men kvifor skulle det være negativt? Problemløysing er artig og det er ingenting som å løyse eit problem etter å ha prøvd eit par timar.

Har du noengang hatt følelsen av at du bruker mer tid på å fixe problemer

Ja, og så? Det blir som Lego, du bruker 2 timar på å bygge, 10 minuttar på å leike for så å demontere det igjen og starte på nytt igjen.

 

Og det går faktiskt an å løyse eit problem på ein PC og gå tur på samme dag. :)

Lenke til kommentar

Eg stortrivs ;)

 

Men nå sitter ikke eg dag ut og dag inn for å spille. Eg har faktisk en ganske variert forhold til data, da eg jobber med det, og ikke en dag er lik dagen før. Ja, variasjon er viktig. Så eg endrer ofte fargeoppsett på skjermen, som far alltid sier, "det er gått å få skifta ståva".

 

Men eg blir innimellom veldig lei data, så lei at eg faktisk legger alt fra skrivebordet over i søppelkurven, eller lar dattera mi få prøve seg(dyktig jente på 1,5 år).

Og til andre med samme "problem", jogg deg en tur i skogen. Der har du dessuten nye utfordringer. "Hvordan få med deg mest mulig musikk?" - "Hvordan få mest mulig lydfølelse?" - "Hvordan unngå at musikken hopper innimellom?" - "Klarer DU å få med deg msn på joggeturen?".

 

Og skal en nerd ut på joggetur, må man minst ha med 30GB med MP3, gjerne en film og to, og i statusen på msn vil det stå "på joggetur oO0{[c u l8ter]} ...".

Lenke til kommentar

Er da ute i skogen stadig vekk eg... Er det noe problem med det?

 

Kroppen er ikke laget for å sitte attmed en pc, xbox, tv, ps2, psp eller hva nå enn som finnest. Kroppen er blitt laget for fysiske jobbing og trimming og slike ting!

Vet om mange som skipper skole for å spille. Stakkars dem!

 

TIPS TIL ALLE: FLYTT LIKTÅA UT DØRA OG PUST INN DEN FRISKE LUFTA, KOMM DERE UT I SKOGEN PÅ NATTESTID, TENN ET BÅL OG FØL! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...