Gå til innhold

Hvilken folder lagres innstillingene i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt ganske så lang tid på å justere og fikse ui`n min. Herom dagen defragmenterte jeg windows, og da jeg kom inn i wow igjen, måtte jeg sette opp interface på nytt, pluss at alle stats, som aziels book of death og gatherer ikke hadde noe data i seg lenger!

Alt ble stilt til 0. Nå lurer jeg på hva jeg trenger å ta backup av før en reinstallereing/defragmentering. takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har brukt ganske så lang tid på å justere og fikse ui`n min. Herom dagen defragmenterte jeg windows, og da jeg kom inn i wow igjen, måtte jeg sette opp interface på nytt, pluss at alle stats, som aziels book of death og gatherer ikke hadde noe data i seg lenger!

Alt ble stilt til 0. Nå lurer jeg på hva jeg trenger å ta backup av før en reinstallereing/defragmentering. takk.

MEner å huske at det er WTF-mappen :)

Skrevet

Greit å vite. Kommer noen endringer i neste patch.

Each addon's saved variables will be saved in the file WTF\Account\{accountname}\SavedVariables\{addonname}.lua, and will only be loaded when the addon is loaded.

IMPORTANT: The first time you enter the game with this change, you must make sure all your addons are enabled, or their saved variables will be lost! If you accidentally do this once, you can recover by quitting the game, moving your backup SavedVariables.lua into place and restarting the game with addons enabled.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...