Gå til innhold

Nytt firma, Trenger innspill?


Anbefalte innlegg

God aften:)

 

Meg selv og 4 kammerater skal starte ett firma for 1 år. Såkalt ungdoms firma.

Vi vil starte opp så fort som overhode mulig, men vi er usikre på hvordan produkt vi skal selge.

 

Vi trenger et produkt som trengs, som vil selge (ikke en oppblåsbar lommebok, selv om det hadde vært litt tøft å ha..:thumbup: )

 

Lurte på å selge: multimedia maskiner med TVkort, godt lydkort, god 3d ytelse som man altså kan bruke til å se på tv med, se på film, spille, høre på musikk, surfe osv. For å så dytte dette inn i et HTPC kabinett eller en Shuttle" for hybler eller andre steder hvor man har dårlig plass eller vil ha noe som tar lite plass men er alt i ett og er et godt alternativ til "the real deal"

 

Hva trur dere om dette?

Vil gjerne ha flere forslag så jeg har noe å jobbe med...

 

Takker masse for hjelp!

Ha en fortsatt fortreffelig aften.

 

Mvh. Troy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett firma som skal drive i ett år bør ikke satse på å selge produkter som ikke er forbruksvarer, men helst skal vare lenger enn ett år. Det ville være uforsvarlig og moralsk forkastelig i tillegg til at det kan få dere opp i en del trøbbel. Jeg har ikke noen konkret idè, og som tidligere nevnt i tråden hadde jeg i så fall neppe gitt den bort. Det innspillet jeg kan komme med må være at dere bør satse på noe som er billig å produsere, billig å kjøpe og enkelt for forbrukeren å relatere seg til og dermed også enkelt å markedsføre. Eventuelt kan dere prøve å finne en nisje med å selge en eller annen datarelatert tjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...