minialeks Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 (endret) Får det ikke til, der du skal kjøre fra et sted til et annet.. irriterende! Endret 23. august 2005 av minialeks
-=CH=- Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Er det så vanskelig da? Du kjører ned den første bakken du kommer til. helt ned til havna.. Derfra kjører du dit du skal, på en slags hovedvei.. Og returnerer samme vei
minialeks Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 nei, det er bare det at bilen sladder hele tiden.. så kræsjer jeg osv
Sigga Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Er det bare meg som synes det er utrolig lett å kjøre biler i GTA spillene?
sablabra Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Det er ganske lett å kjøre bilene ja, Sigga, men Super GT glir ganske lett. Jeg klarte den på 100% etter et par forsøk da, så det er bare å prøve mer
ErlendRU Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Se for deg en rute på kartet før du kjører av gårde.. Prøv å husk den
Sidious Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Synes det var ganske lett jeg. Var vanskeligere å gjøre det avanserte hoppet på kjøreskolen, der du måtte fly sidelengs og lande perfekt. Det gikk på nervene det!
mr. Bjerre Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Først må du kutte over parkeringsplassen, ned på hovedveien oppe, som strekker seg så å si over hele byen... Prøv å hold deg på midten av veien, der hvor trikken kjører i begynnelsen! Når du kommer til enden, og skal kjøre ned en bakke til kaiområdet, må du passe på, ettersom det er fare for sleng her! Etter du har vært gjennom checkpointet, tar du nederveien og opp! Funka 100 % for meg det!
TEAM:defcon Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 lær deg til å kjøre med høgrehanda på tastene wasd. Bruk da venstrehanda til å styre kameravinkelen med musa. Då kan du lett se om det kommer biler over bakketopper og rundt svinger.
Sigga Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 lær deg til å kjøre med høgrehanda på tastene wasd. Bruk da venstrehanda til å styre kameravinkelen med musa. Då kan du lett se om det kommer biler over bakketopper og rundt svinger. Hvorfor ikke omvendt? Sitter du med venstrehanda på musa og høyrehånda på tastaturet, blir jo arme i kross, noe som ikke kan være noe komfortabelt.. Blir jo akkurat det samme uansett hånd du bruker.
TEAM:defcon Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hvorfor ikke omvendt? Sitter du med venstrehanda på musa og høyrehånda på tastaturet, blir jo arme i kross, noe som ikke kan være noe komfortabelt.. Blir jo akkurat det samme uansett hånd du bruker. Skrev visst feil. Skulle vert omvent. Hadde tatt seg ut å spille med hendene i kross
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå