Gå til innhold

Overklokkingsdatabase alle cpu (post dine res.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vel slenge meg på jeg også, med min AMD Sempron 2600+ 64-bit socket 754 prosessor.

 

Spesifikasjonene er som følger:

 

  • DFI Lanparty UT nF3 250Gb
  • AMD Sempron 2600+ 64-bit Boxed
  • 512MB (2X256) PC3200/4800 GSkill
  • Asus GeForce 6800 256MB DDR3
  • 80GB Samsung SpinPoint P80 S-ATA

Cpu-z valideringen finnes her.

 

d2593b2d.jpg

Lenke til kommentar
stoolman : du la ikke inn socket 939 resultatet mitt ?

Det stemmer Lenniz. Dette er fordi Forman har klokket samme cpu som det til over 3,4 ghz.. Når du har et resultat bedre enn dette vil jeg legge det inn.. Sorry.. meningen med denne tråden er å til en hver tid ha en oversikt over de beste resultatene på de forskjellige prosessormodeller...

Lenke til kommentar

Har ikk screen fordi jeg har hatt diskkræsj i mellomtiden, kom igjennom 3dmark med min AXP 2000+ på 2.05v og vannkjøling på 212*12.5 = 2650mhz, primer i romtemp på 2.3ghz.

 

Kommer nok med screen til vintern, trenger bare litt lavere temp enn forrige gang (35grader etter 3dmark). så greier jeg sikkert å boote. det som var kjedelig er at jeg ikke greide å boote på 213fsb, uansett mp. men en kompis har 2x256 bh-5ram som funker godt.

 

Edit: vannkjøling fra waterchill.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Beklager pcp160, her ryker 3500+ plasseringen din :)

 

Denne kjøpte jeg rett før det ble viden kjent at 3500+ ASBOX egentlig var Clawhammer, og det var ikke kommet noen CPU-Z som igjenkjente den.

 

Det skulle alikevel ikke være noe problem å skjønne at det er en Clawhammer :)

 

26sek.JPG

 

 

Jeg skal ha screenshots av både Newcastle og Winchester på over 3Ghz også, men finner dem ikke i farten. Skal prøve å grave dem opp i morgen.

Endret av formann
Lenke til kommentar

Får vel legge inn noen resultater jeg også da. Er litt eldre resultater, så det er ikke noe verifisering, men får håpe screenshots er godt nok. Er ikke å kjemper i toppen uansett, så det er nok ikke noe problem.

 

Intel Prescott 3.4GHz @ 4.0GHz. Stock kjøler på denne.

 

Intel Pentium D820 2.8GHz @ 3.75GHz. Også stock kjøler.

 

AMD Winchester 3000+ @ 2.97GHz. Luftkjølt med Hyper 6

 

AMD Venice 3200+ @ 2.8GHz. Kjølt med XP120. Sjekk HTT speed'en ;)

 

AMD Venice 3200+ (samme som over) Her er max screenshot jeg kunne få med den. 3.0GHz, luftkjølt med XP120

 

Intel Dothan 1.6GHz @ 2.85GHz. Luft kjølt med XP120

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...