Gå til innhold

Overklokkingsdatabase alle cpu (post dine res.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har overklokka maskina til kompisen min. det er ein P4 630J@ 3255 mhz.

Veit det er utruleg dårleg, men det er ikkje noko å vente frå eit dårleg hk... hket er eit 915, huska ikkje bokstaven som kjem etter, merket er eit Aopen... Har ikkje screenshot... Han bruka den klokkne til vanleg har kjørt med den hastigheten ein god stund nå...

Skrevet (endret)

Det lukter fortsatt nytt av hk og cpu,men måtte bare prøve med stock kjøler :nei:

Må ha nytt feste til TDX clona mi,så kan det bli bra. En bitteliten test.

CpuZ

Få AM2 med også på lista.

Endret av Nassuz
Skrevet
AMD Athlon 64 X2 4600+ 2,9  :)

6797720[/snapback]

Har du mer info??

6802628[/snapback]

Ikke nå lenger, som jeg sa så kan jeg ikkeno om overklokking og systemet frika ut med det :dontgetit: så jeg satte den bare på 2,5 jeg :)

Skrevet (endret)

Liten oppdatering,fått inn vannblokka CPUZ Virker som en grei AM2 cpu. Skal trimme minne og prøve å kjøre litt 3dmark og superpi.

EDIT: en fyr på XS forums sa at jeg hadde den høyeste klokkrekorden der med min core,så flott....er nok ikke mange som har skaffa seg AM2 ennå..hehe..

Superpi 1M-27,8 sec ....venter på Corsair C3 brikker....og det svir i lommeboka :!:

Endret av Nassuz
Skrevet

EDIT: en fyr på XS forums sa at jeg hadde den høyeste klokkrekorden der med min core,så flott....er nok ikke mange som har skaffa seg AM2 ennå..hehe..

serge84 har rek med en X2,skumma nok gjennom min post uten først å se at jeg er single...core.

Skremte han litt der.

Han er lykkelig igjen nå :!:

Skrevet (endret)

Denne cpu en var virkelig gøy :D

satte ned volten til 1,2 og den er fortsatt stabil. ligger på load 49-50grader i romtemperatur på 23 og faller til 40 grader når belastningen slutter i løpet av 15 sek. idle ligger den på 36-38. jeg er meget fornøyd

http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=123231

post-108694-1158785125_thumb.png

Endret av Foyl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...