Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merke Motorhispania

Modell RX!

Type Moped

Årsmodell 2003

Effekt 24 hk

Slagvolum 80 ccm

Motor: AM6

 

Montert:

TP 49,5mm RACING trimsylinder.

OKO 28mm Flatslide forgasser.

Metrakit Pro Race veiv.

Metrakit Pro Race clutch.

C4 veivlagre + nytt komplett simring og lagersett montert i vinter.

TP cdi, NGK BR10EG plugg.

Yasuni RACING HMR4 effektanlegg.

Ekte K&N 1100cc powerfilter.

 

Total verdi på over 10 000 kr.

 

I tillegg er både kjede og drev forsterket med IRIS 428. Nytt stempel ble satt på i vinter, og dette er såvidt kjørt inn.

 

Flunka nye Pirelli MT75 både foran og bak. 90/90-16 og 120/80-16.

Endret av xambr
Lenke til kommentar

serriøst noobs, som dere driter dere.. !! :!: :!:

1) ThaAndre: ingen som betaler 10k for 40km/t ekstra, men sykkelen blir bedre alle måter, aks,kraft osv..

2) ThaAndre (nok en gang): det er faktisk få sykler som gjør 100-110 idag!(joa, det finnes jo de som bare trimmer litt, men nå tenker jeg på det som faktisk legger penger i det) 147km/t kan stemme...på speedo! som viser en god del feil..

 

eller drit kult sykkel og god trim :cool:

Lenke til kommentar
serriøst noobs, som dere driter dere.. !!  :!:  :!:

1) ThaAndre: ingen som betaler 10k for 40km/t ekstra, men sykkelen blir bedre alle måter, aks,kraft osv..

2) ThaAndre (nok en gang): det er faktisk få sykler som gjør 100-110 idag!(joa, det finnes jo de som bare trimmer litt, men nå tenker jeg på det som faktisk legger penger i det) 147km/t kan stemme...på speedo! som viser en god del feil..

 

eller drit kult sykkel og god trim :cool:

6624643[/snapback]

 

1) Joda, den blir litt bedre der og der, MEN er fortsatt en jævla moped som man skal ha i maks 2 år, før det er bil og større greier. Fortsatt ikke forsvarlig å bruke 10k for å få "litt bedre sykkel".

 

2) Min gjør 90-95 med effektanlegg (som fulgte med, aner ikke hva det kostet, men kostet IKKE 10k), bevist med GPS og bil metode, bilen kjørte vel 105, så feilmarginen til bilen ble og regnet med.

 

Sier som Espen her, er fortsatt en liten mopped som blir frakjørt hva en det skulle være(utenom andre mopeder såklart).

Lenke til kommentar

haha lol.. jeg kjøpte den i dag for 16k og han fyren sa han hadde fått den opp i 147 km/t og jeg tror ikke han lyver.. Med denne mopeden kommer jeg opp i 45-60 km/t i 2 gir =) Har testet den selv i dag og den dro noe helt for jevlig. Prøvde den med 2 personer og jeg synes ikke det var noe forskjell i det hele tatt! ;) Jeg har ingen grunn til å lyve heller. Går den i 147km/t så gjør den det ;)

Endret av xambr
Lenke til kommentar

Å ja? skryte av 45 ti 60 på andre giret? Min TZR med potta i lyddemperen gjenstår, svana fjerna, 11-46 dreving, gjør 47 på andre.

 

Så hvis du har trim til 10,000 og får littegran mer? Ikke verdt det.

 

Jeg har 80 i toppfart på flata på min. Skjønner ikke at det er verdt å bruke så mange lapper på trim for 2 år.

Lenke til kommentar
serriøst noobs, som dere driter dere.. !!  :!:  :!:

1) ThaAndre: ingen som betaler 10k for 40km/t ekstra, men sykkelen blir bedre alle måter, aks,kraft osv..

2) ThaAndre (nok en gang): det er faktisk få sykler som gjør 100-110 idag!(joa, det finnes jo de som bare trimmer litt, men nå tenker jeg på det som faktisk legger penger i det) 147km/t kan stemme...på speedo! som viser en god del feil..

 

eller drit kult sykkel og god trim :cool:

6624643[/snapback]

 

1) Joda, den blir litt bedre der og der, MEN er fortsatt en jævla moped som man skal ha i maks 2 år, før det er bil og større greier. Fortsatt ikke forsvarlig å bruke 10k for å få "litt bedre sykkel".

 

2) Min gjør 90-95 med effektanlegg (som fulgte med, aner ikke hva det kostet, men kostet IKKE 10k), bevist med GPS og bil metode, bilen kjørte vel 105, så feilmarginen til bilen ble og regnet med.

 

Sier som Espen her, er fortsatt en liten mopped som blir frakjørt hva en det skulle være(utenom andre mopeder såklart).

6624721[/snapback]

jepp, alt dette er jeg enig i :)

forresten litt dårlig nytt for oss med 125cc det her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...