Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SF av TZR fant jeg ut at må jobbes mye på, kan ikke bare fjerne kåpene.

 

Mye nei ?

 

Du trenger bare bygge om lyktepartiet der omtrent jo ;o

6630341[/snapback]

 

Om du vil ha en grisestygg en, så. Skal man først bygge seg SF, så mener jeg at man bør gjøre det skikkelig. Støpe nye kåper i glassfiber som man lager catkiller av, både for å gjemme den helvetes stygge potta, og for at det ikke skal se så pinglete ut med den lille symaskin-motoren, bytte dash, helst til et søtt lite digitalt et, bytte styre, bygge noe som skjermer radiatoren, og bygge om hekken. Bygge om hekken er såklart ikke et must, men det blir somregel mye penere om den også blir custom-lagd. :)

Lenke til kommentar
Bilde av en sykkel jeg SKAL eie en dag;

 

 

 

101956.jpg

 

 

6624980[/snapback]

Det er jo et bilde av en sykkel jeg HAR eid en gang...

;)

6625084[/snapback]

 

Hehe, heldig :D

 

Erfaringer?

 

Gjerne si om det er noe spessielt man bør sjekke på den sykkelen ved kjøp. Typiske slitasje ting etc. Alt av info blir tatt imot med stor takk :D

6625270[/snapback]

Hadde den i to sesonger, og hadde tid til å kjøre relativt lite med den. Den var kjøpt ny og ble solgt videre uten en ripe, så jeg kom ikke ut for feil med den. Bortsett fra en innkalling på garanti som gjaldt bryteren på sidestøtta.

 

Jeg er 179 cm høy og denne sykkelen har definitivt ikke nok plass for meg...den er så liten at det ganske enkelt ser idiotisk ut med en såpass stor mann på. Lite plass og lite komfort er vel stikkordene, til landeveisbruk er nok de fleste andre r-sykler bedre. Forsikringen er svært høy, betalte nesten 8 lapper med 75% bonus og alle rabatter inkludert 8% samlerabatt, og da var jeg over 30.

6626505[/snapback]

 

Du kjøpte den ny? :ohmy:

Hvor mye kosta den, om jeg får lov å spørre?

Ja, forsikring is a bitch.

 

Sweet: Jepp, drev å kjørt rundt uten kåpene ei stund jeg og, er ikke akkurat pent. legger ved bilde, men har rota på kåpene nå da :) Ca litt deilig etter å ha kjørt uten ei stund.

post-34686-1155008021_thumb.jpg

(Ikke noe effektpotte for tida, må bytte clutch lameller. Desverre så [GLEMT HVA F DET HETER] den. Over et visst turtall så skyter turtallet i værs uten noe effekt, dere vet hva jeg mener. Lamellene er slitt etc.. (Edit i etterkant: clutchen SLURER ffs :p))

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar

Sweet: Jepp, drev å kjørt rundt uten kåpene ei stund jeg og, er ikke akkurat pent. legger ved bilde, men har rota på kåpene nå da :) Ca litt deilig etter å ha kjørt uten ei stund.

post-34686-1155008021_thumb.jpg

(Ikke noe effektpotte for tida, må bytte clutch lameller. Desverre så [GLEMT HVA F DET HETER] den. Over et visst turtall så skyter turtallet i værs uten noe effekt, dere vet hva jeg mener. Lamellene er slitt etc.. (Edit i etterkant: clutchen SLURER ffs :p))

6632336[/snapback]

 

hehe, ja det er det jeg sier, kåpene MÅ være på, eller hvertfall nederste delen, såkalt catkiller, fordi det er så stygt om man ser rett inn på eksosen og symaskinen. Dersom du ikke har mange chrome deler og sånt da, hvis du bevisst shower off sykkelen uten kåper.

 

men liker den sånn som den er nå jeg :) Fordel om vinteren = knuser ingen kåper om man kjører da.

Lenke til kommentar

Den RX'en gjør faktisk 145kmt, forrige eier (motorhispania_rx00 på MP) er en av de personene i norge som har størst trim-erfaring til AM6, spesielt når det gjelder den sylinderen, altså TP :)

 

Den sykkelen ble så finjustert som bare det, og går som pokker :)

Vurderte selv og kjøpe den av han når han skulle selge den for så og vise den hos biltilsynet og selge den på nytt, men det har noen andre tatt seg av ser jeg :p

 

Btw: Moppa mi: Småmodifisert MH Furia 2001mod :)

 

DSC01343.jpg

Endret av Hi-Fi Lasse
Lenke til kommentar
Lett lappen koster 15000kr nå så tviler sterkt på at den koster 8000kr om 3 år. Moped lappen koster 8000kr nå og den gjør ikke annet en å stige.

6646235[/snapback]

 

Heihei, slapp av litt her da. Jeg betalte 4000,- for mopedlappen, gjennom skolen, og det var i år. Om man tar det på kjøreskole blir det nok nermere 4500,-+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...