henrik_s Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Heisann. Jeg surfer forumet og kom over en tråd om at det er kommet en trojan som stjeler passordet ditt link til symantec: http://securityresponse.symantec.com/avcen...l.wowcraft.html
phnx85 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Ikke bra. Når jeg ser hvor mange maskiner som kommer innom jobb som er infisert av virus, mange har WoW også, sir det seg selv at skaperen av dette viruset kommer til å få en del passord inn.
Tåkefyrste Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 (endret) Dette bør blizzard få fixet.. blizzard kan ikke sitte barnevakt for PC'n din vett. Dette er opp til hver enkelt å unngå. Spør du meg så er det null problem å unngå virus på internett. Noen enkle tips: 1. Ikke last ned programmer fra fildelingsnettverk som Kazaa etc. 2. Alltid ha antivirus installert, med nyeste oppdateringer. 3. Ikke surf med IE på tvilsomme nettsteder. (ikke surf på tvilsomme nettsteder i det hele tatt egentlig, men hvis du absolutt må, så for all del ikke bruk IE) 4. Legg inn Spybot Search & Destroy og/eller Adaware for å fjerne og gjøre maskina delvis immun mot slibrig spyware. Der, 4 enkle ting jeg har fulgt, og har aldri hadd 1 virus (som jeg vet da) på PC'n min. Endret 19. august 2005 av apollox
Knofle Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg må skru av brannmuren min når jeg spiller WoW Seriøst. jeg finner ikke ut hvilke porter jeg må åpne! Bruker MSbrannmuren som backup når jeg speller.
MysticoN Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Ekk.. og jeg som er virus konge nr 1.. siden jeg aldri tar meg tid til å scanne fordi jeg spiller wow:/
mobilfreek Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg må skru av brannmuren min når jeg spiller WoW Seriøst. jeg finner ikke ut hvilke porter jeg må åpne! Bruker MSbrannmuren som backup når jeg speller. hos meg står det vill du at dette spillet skal blokkes eller åpne portene
Knofle Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 (endret) Her ser du en annen som har problemet. Man har latt Norton få lov til alt, åpnet alle porter som WoW trenger, osv. edit: leif. Endret 19. august 2005 av BurTMastA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå