Gå til innhold

Bestillt ny maskin..er den noe tess?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei....den på 25000 kom

...Men han slipper kanskje å betale skatt av de 25 tusen han tener. Men da taper han også feriepenger til neste år. -Om dette er en typisk hjemme-pc-ordning.

En typisk hjemme-pc-ordning er for meg som regel en dårlig ordning når det kommer til det du betaler kontra ytelse ;) Men thats just my point of view :yes:

Lenke til kommentar
nei....den på 25000 kom

...Men han slipper kanskje å betale skatt av de 25 tusen han tener. Men da taper han også feriepenger til neste år. -Om dette er en typisk hjemme-pc-ordning.

En typisk hjemme-pc-ordning er for meg som regel en dårlig ordning når det kommer til det du betaler kontra ytelse ;) Men thats just my point of view :yes:

Jepp, men ofte kan en faktisk gå til en web-shop, velge seg ut en maskin, og be arbeidsgiveren om å få den som hjemme-pc-ordning. Det gjorde jeg. Maskinen kostet ikke mer enn om jeg hadde betalt den kontant. Jeg slapp å betale skatt av det som maskinen blir trekt ifra. Men jeg får også litt mindre feriepenger. Liker slikt bedre, enn de "felles-hjemmepc-ordningene" som endel får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...