Gå til innhold

Bestillt ny maskin..er den noe tess?


Anbefalte innlegg

Hvor lenge har du hatt pcn nå da?

Hvis du akkurat har fått den, send den inn og få pengene tilbake!

 

Virkelig synd at DELL i det hele tatt har sammvittighet til å gjøre sånnt :cry: Greit dem har bra priser på visse pcr, men altså.. det der var jo helt sinnsykt..

 

Som sagt, har du akkurat fått den, send den inn igjen..

Håper det ordner seg for deg..

 

Men er jo ikke noe galt med pcn, fungerer helt sikkert knall den..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:ermm: Pc din er absolutt ikke dårlig, men nesten dobbel så dyr som den burde koste :no: Kjedelig det, men du vet at du kan helt sikkert heve kjøpet. Kanskje det koster litt, men det er fortsatt mulig. Jeg ville gjort det og heller kjøp en ferdig bygget spill pc på komplett.no eller noe lignende hvis du ikke bygger sjøl da. :)
Lenke til kommentar

Nei pcen er for all del bra.

Men har sjekka litt på dell før, virker som de ribber pcene for alt mulig.

ekstra ram, hd, bluetooth osv. blir tillegg og det er det de tjener fett på, og dell anbefaler jo selvfølgelig mye ekstra utstyr som øker prisen.

Var bærbare jeg kikka på primært, men de kjører sikkert samme stilen på stasjonære.

Lenke til kommentar
Trenger ikke å annklage en person for hans uvitenhet.

Greit nok, han har ikke gjort det beste kjøpet, la oss heller hjelpe han slik at han får en bedre PC til en bedre penge.

For å si det mildt, så hater jeg folk når de gjør narr av andres uvitenhet det er rett å slett uhøflig.

Jeg mente ikke å gjøre "narr" av innlegget, jeg syntes bare det at det var for dårlig for pengene!

Lenke til kommentar

Nei, det kan jeg bare glemme....han hadde ikke råd til å betale kontant....så hvorfor bestiller han noe som ikke er så bra da?

 

dåh...da kan dette innlegget egentlig bare stenges...

 

Jeg sa at det ikke er vits å bruke så mye penger på noe som du kan få bedre til mindre penger...

 

 

Men neida...Det var 3 års garanti..han sa det ikke er det på komplett. det er det vel...det er faktisk på hver del du kjøper

 

Nå holder jeg på å grine :cry:

Lenke til kommentar

Skjønner det med avbetaling, men det må da gå an å få til billigere et annet sted?

Mener å ha sett en ferdig-pc med bra specs, til grei pris til avbetaling.

 

Uansett vil du få en bra maskin, som du kommer til å være fornøyd med i lang tid fremover. Synd at faren din må ut med en så stor totalsum.

 

Edit: Kan jo ta opp et kredittlån, og kjøpe en komplett gamer A20. Den har 3 års garanti/support.

Endret av gauters
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...