Gå til innhold

guildwars et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ganske lei av wow nå og synes GW høres morsomt ut..

hvor mye koster det i året/måneden/uken..

kan noen gi noe info om spillet også.. og spillende klasser...

levler man kjappere enn i wow? bedre grafik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du betaler kun for spillet og eventuelle expansions. Man levler kjappere enn i WoW ja. Hva grafikken angår, den er annerledes enn WoW for å si det sånn. Gidder ikke starte en krangel om grafikkforskjellene her og.

Skrevet

Hyggelig å høre at du har kommet på bedre tanker. Guild Wars er egentlig veldig forskjellig fra WoW. Allikevel er det noen likheter. Som foreksempel PvE og PvP. Man levler mye kjappere i Guild Wars enn i WoW. Du starter på lvl 1 og slutter på lvl 20. Dette tar mellom 1-2 uker, avhengig av hvor mye du spiller hver dag. Poenget med Guild Wars er at det skal gå kjapt å levle opp. På den måten får man spilt mer PvP, hvis dette er ønskelig, eller man kan teste ut de forskjellige yrkene i løpet av det jeg vil kalle levelig tid. Grafikken er også bedre enn i WoW. Helt klart. Lykke til med valget ditt. :)

Skrevet

Det kommer helt an på guildet, du kan nok finne et brukbart guild som rekrutterer i Pre-Searing (starten av spillet), men da må du nok ha en del flaks.

Skrevet

Nei, som regel ikke.

Vi har krav om lvl 20 og at du er aktiv i PvP og generelt i spillet fordi vi skal være en mindre guild enn det som er normalt.

Men somregel er det ingen krav.

Skrevet

kjøpte guild wars på lørdag, og har ikke angret et sekund!.

guild wars anbefales!

hva er det som er så galt med warrior da?

Skrevet
zeOx[' date=18/08/2005 : 22:08] kjøpte guild wars på lørdag, og har ikke angret et sekund!.

guild wars anbefales!

hva er det som er så galt med warrior da?

Ingenting galt med det, bare at de generelt ikke er så nyttige i pvp, og at det er utrolig mange warriors :)

Skrevet

Jeg kjøpte Guild Wars i dag. Grafikken var veldig pen, med mye vakre landskaper. Helt klart endel ting som gjøres enklere i dette spillet enn i Wow.

Er bare lvl.3 ennå. Men jeg syns spillet virker altfor enkelt? Det er jo ikke noe dybde i char.en din, og alt utstyr og dilldall virker kjedelig. Altfor enkelt og overflatisk, med andre ord. Eller vil dette bedre seg?

Wow var bedre på enormt mange områder her. Jeg er veldig skeptisk til spillet.

Skrevet

Her er jeg faktisk enig i enkelte punkter. GW er stort sett et ganske ukomplisert spill, og har litt lite dybde til tider i forhold til hva jeg liker. Men likevel er det fullt mulig å presse ut hundretalls timer av spillet, så hvis du fortsetter å spille vil du nok synes at det er bedre etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...