Gå til innhold

noe vits og starte paladin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

frister litt og starte paladin på haumarush.. gikk akurat over fra horde til alliance der. er pala noe morsomt? hørt at de ikke gjør noe omtrent i instances alltid noen av dem allerede i highlevel instances.. og er pala så "crappy" som alle sier?

hver så snill og del deres erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en soloklasse er de ikke så aller verst i min mening (har ikke spilt lenger enn leve l 40, dog), og i end-game har de en meget utfyllende rolle i instances. Liker du å spille support er det nok klassen å gå, men som chokke poengterer gang på gang på gang er ikke paladins klassen for deg som vil gjøre ubar-damagzorzzzzz. Det er på ingen som helst måte en replacement for warriors, for å si det sånn.

Skrevet

Paladin er en grei solo klasse, men i endgame får de en mindre rolle en det kansje virker som. Det kommer av at pally ikke er best i noe, medium tanks, dårli healer, ikke noe særli dmg dealer osv.

Men det som er pally sin store styrke er i krisesituasjoner etter min mening. Ingen klasse som klarer å holde seg levende når det stormer som værst etter min erfaring (det avhenger selvsagt av at du kan å bruke pallys). Har redda partyet mang en gang når ting har gått galt i en instance.

Men pallys er utroli kjedli i lengden etter min smak, sluttet med den til fordel for en mage. En annen ting er at visst du spiller pally i ett party, som er noelunde satt sammen på en grei måte, har du ikke noen annen funmksjon enn som en healer/secondary healer. Og visst det er det du vill være, så kan du heller starte en priest;)

Skrevet (endret)

Paladin er en class som er gøyal å lvle med.

I high lvl instance og end game er det kjipt å være paladin (healadin)

Det kjipeste med å være paladin er i grunnen alle de som absolutt skal ha en mening om paladins.

Paladins er en support class, en hybrid mellom warrior og priest.

De aller fleste paladins ønsker seg mer dmg\dps og range, men det får vi aldri.

Men for all del, selv om man er lvl 60 pala, med rette set og 300 i proffessions, så har man da det gøy. :)

4 x paladins og en priest i scholo på epic mount quest, det er gøy det

V

Endret av vetle
Skrevet (endret)
Det kommer av at pally ikke er best i noe

jeg vill si at pally er den desidert beste supportclassen i spillet, auraer, buffs, blessings osv....... overpowered som supportclass tbh. synd at mange pallys ikke skjønner at de skal spille support, og ikke AOE :p

Endret av Henrik2k
Skrevet
jeg anbefaler å se filmen jeg gav link til hvis du skal starte paladin :) spiller du som han er det gøy, prøver du å være dmg dealer starter du en annen klasse ;)

har sett den ganskw owerpower fyr.. synns han brukte laaaaaaaang tid på folka han skulle drepe men men

Skrevet

Jeg sier ikke at paladin suger, jeg sier de ikke gjør omg 10000 crit damage. I PvE solo er paladin GENIAL med tanke på dens lave skade så er han utholdene som et helvete. Men jeg sier at man ikke skal velge paladin for å gjøre skade, siden mange klager over den lave skaden til paladin så veier det opp for dens overlevelsesegenskaper. Noe shaman ikke har, men shaman skader mer.

Skrevet
jeg anbefaler å se filmen jeg gav link til hvis du skal starte paladin :) spiller du som han er det gøy, prøver du å være dmg dealer starter du en annen klasse ;)

har sett den ganskw owerpower fyr.. synns han brukte laaaaaaaang tid på folka han skulle drepe men men

Jepp, men sånn det er å være paladin, + at han går uten seal of command.

Har dette våpenet http://www.thottbot.com/?i=40529

Skrevet
Jeg sier ikke at paladin suger, jeg sier de ikke gjør omg 10000 crit damage. I PvE solo er paladin GENIAL med tanke på dens lave skade så er han utholdene som et helvete. Men jeg sier at man ikke skal velge paladin for å gjøre skade, siden mange klager over den lave skaden til paladin så veier det opp for dens overlevelsesegenskaper. Noe shaman ikke har, men shaman skader mer.

Ville vel vært litt rart hvis paladin slo like hardt som en warrior,kunne heale og i tillegg 2 skjold.

De får jo ny spell i 1.7 patchen å, da blir de enda bedre i pvp:)

Skrevet (endret)

Ikke noe gærnt med dpsen, problemet er at du selv ikke kan bestemme over den.

Du kan få to critts på 1500dmg i en kamp, mens i neste kamp blir du sittende med autoattack 200dmg hvert 3.5 sekund.

Paladiner mangler generelt sett verktøyene for å være effektive i PvP. Tenker da på muligheter til å enten

1. Sette ned bevegelsen til fienden (gouge, crippling poisons, frost nova osv) eller sette opp sin egen hurtighet (f.eks. sprint, ghost wolf)

2. Evner til å interrupte (f.eks. kick, eartshock, silence, counterspell osv)

Nummer en er et krav til å i det hele tatt fungere i PvP. Alle andre klasser har slike evner utenom paladin klassen. Nummer to vil jeg også si er på kanten av å være et krav.

EDIT: Men paladinen er super i PvE fram til ca lvl 45.

Endret av Zlash
Skrevet (endret)

Jeg bruker Iron grande,net og stun til å slowe de. Funker helt ok.

Engineering er en fordel å ha hvis du er paladin.

Og når patchen kommer, blir det enda lettere:P

Endret av Nikkor
Skrevet
Tror du burde begynne som mage.

Litt mer interesant tror jeg. etter 50 levler med paladin begynner jeg å gå temmelig lei.. :thumbdown:

og du kan ikke dual wielde :cry:

Skrevet
Tror du burde begynne som mage.

Litt mer interesant tror jeg. etter 50 levler med paladin begynner jeg å gå temmelig lei..  :thumbdown:

og du kan ikke dual wielde :cry:

hahaha dagens

mage kan vell dual weilde ? :p lolz :!:

Skrevet

Testa ut paladin på testservern en gang i tiden, meget fornøyelig. Kikka litt rundt, og lagde en retribution/protection paladin, og det funka fett. Når SoC-crittene først kom gikk det glatt, men ellers sprang jeg rundt som en seiglivet kakkerlakk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...