Maynard James Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 hey, skal starte ny undead shadow priest på haumarush. nå lurer jeg bare litt på hvordan jeg burde gjøre det? har aldri spilt priest før, bør jeg gå for mye int, seller spirit? Hvilke talents burde jeg kjøre? tenker på å skaffe imp pw:f og pw:s først, og så go'e spirit, hva tror dere`?
Benbjo Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Du trenger ikke ip pw:f eller ip pw:s helt i starten. gå heller for shadow tree med en gang. Du burde gå for int og stam gear siden det er pvp-realm du begynner å spille på (?). Du trenger ikke så mye spirit i pvp på grunn av spirit tap talentet
dnthalhuk Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 5/5 Spirit Tap, 2/2 SWP Også Unbreakeable Will: 5/5 Improved Power Word: Shield 3/3 Er ganskje kjekt med IPWS i de litt lavere levlene da man ikke har shadowform og altfor mye hp.
Maynard James Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Du vil smelte fjes i PvP som shadowpriest. de fjesene jeg møter, vil smeltes
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 10-14: Spirit tap. 15-19: 3 i Blackout, 2 i Improved pw: p. 20-25: Mind flay, 4 i Improved mind blast. 26-30: Shadow reach, Improved psychic scream. 31-35: Silence, Vampiric embrace, 3 i Shadow weaving. 36-40: 2 i Shadow weaving, 2 i Darkness, Shadowform. Etter dette bør man vite sånn noenlunde hva man bør velge videre. Selv tar jeg Unbreakable will for å få Wand specialization (da angrepene mine er stort sett Shadowform - Shield - Mind blast - PW: P - Mind flay og wand til ting dropper) og Improved shield.
dnthalhuk Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Du vil smelte fjes i PvP som shadowpriest. Holder at Priest forumet på wow-europe.com er spammet ned av denne kommentaren.
Maynard James Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Yoda says: Melt faces in PvP as shadow priest you will.
Canute Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Imo så er Shadow Focus veldig viktig når en skal levle. Jeg har den makset ut 5/5, og jeg har aldri, jeg gjentar ALDRI, opplevd at en mob som er 2 levler høyere har resistet en shadowspell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå