Gå til innhold

Bookmarks funksjon for tråder?


Anbefalte innlegg

Lurte på om det var mulig og få til en knappeller tilsvarende i trådene som man kan bruke og legge til interessante tråder til en personlig liste.

Er mange tråder som blir forsøplet av folk som vil ha den i Mine innlegg, spesielt på Worklogs

Endret av Nitrob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil bli en funksjon i den nye versjon 3 av forumet. Den vil hete: "Mine favoritter". Og man vil enkelt kunne legge til tråder her og fjerne de.

Legger ved bilde. ( URL'en er sensurert da jeg ikke er helt sikker på om jeg får lov å poste den ;) ).

 

TSP :)

Lenke til kommentar

Vet det, men føler det er best å være på den sikre siden når Ueland passer på :p .

 

Edit: Forresten for å komme litt mer inn på topic, men ikke helt. Kan jeg jo si at jeg sendte inn et forslag til Invision Boards -folka om en "Bokmerke -funksjon" for en god stund siden (eller posisjon -lagrer). Så du finner fram til det forrige innlegget i en tråd du leste på en rask og enkel måte.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

du kan jo bare legge inn en bump i posten da.. (eller er ikke dette lov?)

 

jeg kunne tenke meg en funksjon for å fjerne poster under mine innlegg.. angrer på at jeg har deltatt i poster som "din favorittsang akkurat i dag" og "dahles samling av små spill" osv. som jeg har sagt noe i.. irriterer meg at disse kommer opp som tråder med uleste poster hver gang jeg sjekker.. :@

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...