Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ikke noe direkte retro, og det prøver den vel heller ikke å være, men er enig i at det er litt retro over dem. V-kragen som vi hadde mange drakter med tidligere, og helrødt uten noen hvite elementer på selve drakten. Men jeg får ikke noe særlig retroassosiasjoner av denne drakten, men mer stilrent og minimalistisk, og det liker jeg. :) Skal jo sies at en rød drakt med Liverpool-emblemet alltid vil være nydelig da.

Lenke til kommentar
For dem som ikke vet dette, og flere slike nyheter, står det endel på Liverpool.no.

 

 

Edit:

 

Må få kondolere til Lampard og hans familie for ett sårt tap.. Håper ikke dette påvirker Lampard på fotballbanen så mye..

 

Siste jeg fikk med meg var at Lampard ikke stiller på kamp hverken i helgen eller til uken. Men det gjør ikke stort da Essien er tilbake alikevel.

Lenke til kommentar

Rafa jakter 4-5 spillere?

 

 

The Guardian skriver i dag at spillere som Aston Villa-kaptein Gareth Barry, Wigan-vingen Antonio Valencia, Athletic Bilbaos forsvarer Fernando Amorebieta og Borussia Dortmunds sveitsiske høyreback Philipp Degen står på den listen.

 

 

Ønsker å se navn som Quaresma, Rafinha eller Villa på den listen. Gjenstår bare å se. Noen som vet noe om Dortmunds Degen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
http://store.liverpoolfc.tv

 

Da har klokken passert midnatt i England, og de nye draktene er offisielle.. Liker den langarma hjemmedrakta..

... und forhåndsbestilt!

 

Kortermet drakt med Carragher 23 og to PL-merker, £62.20 totalt inkludert frakt. :) I tillegg får man en £10-voucher når man forhåndsbestiller drakta. Gleder meg til den kommer. :D

 

Har du regnet med moms?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...