Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Tror det blir Chelsea vinner på grunn av bortemåls regelen; 2-2. Liverpools mål kommer sikkert av Torres og forhåpentligvis av Riise (riktig vei), imens Drogba og Joe Cole scorer hvert sitt for Chelski.

 

8-2 var ikke morsomt engang...

Øhm ... Hvis det blir 2-2 så går Liverpool videre ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det blir Chelsea vinner på grunn av bortemåls regelen; 2-2. Liverpools mål kommer sikkert av Torres og forhåpentligvis av Riise (riktig vei), imens Drogba og Joe Cole scorer hvert sitt for Chelski.

 

8-2 var ikke morsomt engang...

Øhm ... Hvis det blir 2-2 så går Liverpool videre ...

 

Sorry, var bare jeg som var litt dum...

Lenke til kommentar

Jaja, da er hjemmedrakten og keeperdrakten for neste år "offentliggjort". Den ligger ute på liverpoolfc.tv nå, men det er en bug i nettsiden, så den skal egentlig ikke være der. Det bekreftes også at den gjelder for 08/10, altså to år (selv om det var ganske åpenbart da, siden dette gjelder alle hjemmedrakter).

 

For de som ikke vil ha spenningen til i morgen og vil se: :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Jeg elsker hjemmedrakta hvert fall. Stilren og fin. Mye rødt. Fin krage også denne gang, kragen er det eneste jeg har hatt litt å utsette på drakten vi har nå.

Lenke til kommentar

Veiledende pris i England på drakter pleier alltid være £39.99, så det blir garantert det. Det er rett under 400,- med dagens kurs. PL-merkene pleier å koste £5-7 for to og navn og nummer pleier å koste £10-15. Porto kommer selvsagt i tillegg, og hvis man bestiller fra .tv vil det hvert fall komme 25% moms i tillegg, men så definitivt verdt det.

Lenke til kommentar
Likte all den røde fargen jeg :tease:

 

Men sånn seriøst. Likte at logoen ikke blir prioritert noe større enn den trenger å være. Men drakta hadde ikk vært det samme uten Carlsberg også. Har vokst opp med den logoen på drakta mi jeg :love:

Hmm ja drakta hadde ikke vært den sammen uten Carlsberg merke på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...