Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Spennende tropp. Mange unggutter! Husker dere sist vi vant CL? Vi -måtte- vinne med to mål mot Olympiakos for å gå videre. Pongolle, Mellor og Gerrard puttet. Unggutter som ønsker å bevise noe i kritiske kamper kan fort bli morsomt! (Til og med Gerrard var relativt ung på den tiden :p) Håper å se Spearing i aksjon, har veldig sansen for den fyren.

 

Rafa har en egen evne til å trekke det lengste strået når han har kniven på strupen, og jeg tror han gjør det igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil faktisk si at Lucas er selvskreven i morgen, har tatt steg denne sesongen og har vært blant våre beste de siste kampene, i tillegg er jo Gerrard uaktuell.

 

------Reina------

Carragher-Kyrgiakos-Agger-Insua

--Mascherano--Lucas--

Kuyt-Aquilani-Benayoun

----Torres----

 

Hvis Aquilani ikke er klar håper jeg på Benayoun bak Torres og Babel på venstre. Hvis Agger ikke blir klar blir det nok Ayala som tar plassen...

Lenke til kommentar

Noen som ser kamp? Jeg gikk glipp av første halvdel. Amoo viser seg frem igjenn :D

 

Everton spiller som svin! snakk om en 3 røde elns, også har det bare blitt gult, tragisk.

 

Everton bommet på straffe, og muligens snytt for en, still vell fortjent etter grise taklingene.

 

Saric, Amoo og Eccleston og Mavinga har fått vist seg frem.

Zsolt Poloskei har vist også vert god, men skadet seg :/

 

Seier :) Meget sterkt med så mange spillere ute, 7 seieren på rad? Mer en vi kan si om første laget.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Skjebnekamp i dag, vinner vi øker sjansene for å gå videre betraktelig- taper vi har vi vel omtrent tapt hele driden.

 

Carra og Agger må fortsette som stoppere, darby til høgre og insua venstre. Så lenge Darby fokuserer på det defansive han, så fikser han det, vil helst se Kelly men. Skal mye til for å gjøre det dårligere en Carra på HB :p. Håper uansett vi blir spart for kyrgiakos, damnit, nok et drittkjøp spør du meg. Så regner jeg med vi ser kuyt,benny og babel bak en Torres som kommer til å starte. Benny selvsagt i Gerrard rolla da han mestrer denne nesten like bra som Gerrard(overdrivelse :) ). Aquilani håper jeg kommer inn og får 20-30 min, potensiell joker? Burde vel få noe lignende i kampen mot B'ham neste ligarunde også.

 

Vi slår garantert tilbake i dag, skal spise hatten min om ikke :). 0-3. Tror Agger fyrer av en kanon i krysset.

 

4-4-2 kunne kanskje også vært et alternativ, men ser ikke for meg at Rafa gambler med taktikken av alt. I såfall snakker vi kuyt-masche-lucas-benny;torres-ngog. Selvsagt.

 

Reina

Darby-Carragher-Agger-Insua

Mascherano-Lucas

Kuyt-Benayoun-Babel

Torres

 

Lykke til, blir et fyrverkeri, det kan jeg love dere(Torres sa i hvertfall det, hadde visst fått seg noen sprøyter og shizzle til kampen så) :).

 

Edit:

En ting til jeg vil ta opp er dette med formann for oss gutta. Pollen er jo oppe og går, men den er jo lite å stole på da det kommer inn folk fra alle forumets kanter og kan stemme. Jeg likte ideen United-gutta har med å stemme skriftlig, det er mye mer "sikkert" og det er ikke noe problem å telle opp stemmer etter en bestemt tid når 'valget' slutter.

På tide å få frem en- innspill?

 

Edit2: Digg å stå opp for tida å lese på .no altså.

Lokalavisen melder at dansken måtte stå oppreist under mesteparten av gårsdagens flytur grunnet ryggsmertene.
Dermed må vi lide med en forsvarsrekke lignende denne

 

Carra-Kyrgiakos-Ayala-Insua, evt(!), Spearing-Carra-Kyrgiakos-Insua.

 

Edit 3: føler meg veldig alene.... :no:

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...