Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet
Riise blir slaktet i Britisk media her fra The Sun

Uff.

Det er litt synd på fyren. Selvom det var et forferdelig stygt selvmål å at han kunen ha tatt ballen på foten.

Han var nok bare full pumpet med adrenalin og prøvde og få vekk den fordømte ballen på mest komplisert måte.

Men han skal vel ikke ha all skylden heller. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helsike for et forferdelig selvmål! Så kampen med en Cehlseasupporter og fire unitedsupportere, stakkars meg :p

Au...

Den svei når Riise tok selvmål tenker jeg? :p

Skrevet
Synes det er like gøy og se på liverpool hver gang de hiver utpå Rise, han gjør jo minst 3 tabber hver kamp selv om han spiller 2 minutter.

tenk hadde han spillt i 90 min , tenk på får tabbe maskerade :w00t:

Skrevet
Der kommer spøsrmålet opp igjen:

Hvorfor sendte de ikke inn en annen en Riise? Han er en skam for pool! :cry:

Gutten har gjort mye bra for dere opp igjennom åra da. Heldigvis var han uheldig i går.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Hvem bryr seg om hva som står i The Sun? Vi leser ikke den avisen uansett.

Skrevet
Helsike for et forferdelig selvmål! Så kampen med en Cehlseasupporter og fire unitedsupportere, stakkars meg :p

Au...

Den svei når Riise tok selvmål tenker jeg? :p

Ja det va kjempegøy! :) Not. Verste fotballopplevelse ever tror jeg :p Utenom da Start rykket ned forresten...

Skrevet
Ja det va kjempegøy! :) Not. Verste fotballopplevelse ever tror jeg :p Utenom da Start rykket ned forresten...

Det fortjente start da. :p

Godtse ftw. :love:

Skrevet
Riise sangen kommer nok ikke til å bli sunget på Anfield med det første, men slapp av. Dere får høre den neste uke på SB:D
Åjoda

John Arne Riise, OH, AH, I wanna knooooooow WHY you scored that goal.

Skrevet
hvis du ser bort ifra at Liverpool under Benitez aldri har scoret der, så ja, putter glatt 2

Og Chelsea har ikke tapt der på hvor lenge egentlig? Husker ikke lenger jeg :p (Bare holde 0en mot Man U i helgen så)

Skrevet (endret)
Riise blir slaktet i Britisk media her fra The Sun

The Sun er vel den minst seriøse engelske avisen. Nærmest på Se og Hør-nivå. Neste kamp vinner vi 2-0 etter scoring fra Torres og Riise. :thumbup:

Dessuten, hvis Riise faktisk hadde klart å heade over hadde han blitt husket for en fantastisk redning. Marginene er små.

Endret av Hyperio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...