Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke Aspas en diver av rang?

Det skal stemme veldig godt, ja. Har hørt en del prat om han på andre fora, og det har alltid vært pga. diving.

Skrevet (endret)

Og Allen? Hvem kjøpte han?

Har ikke akkurat vært den drivende midtbanestjerna som virkelig viser igjen, slik en type Liverpool burde hatt.

Endret av sector
Skrevet

Glemte nesten Allen haha.Syns han begynte bra i Liverpool trøya men ble begredelig etterhvert,kan jo fort snu,var god i Swansea.Henderson hadde jo ingen god start,men han var bevist masse denne sesongen

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ain't nobody got cash for that!

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Grusom bortedrakt. Helt forferdelig.

Skrevet

Du verden så fæle drakter!! En epileptiker kan ikke lenger se bortekampene til Liverpool, han vil få anfall av de draktene. Makan altså!!

Såg et bilde av 3.-drakten tidligere idag og, den og var gyselig!! Lurer på hva slags tomlinger som sitter i designavdelingen til Warrior, og ikke minst i ledelsen som sier ja til slike forslag...

Og mens jeg skrev kom bildet eg såg av 3.-drakten...

Se på den fæle magen, ryggen er vel noenlunde ok.

Skrevet

Syns bortedrakta var fin jeg. Liverpool har hatt veldig mange bortedrakter som har vært styggere enn det der for å si det sånn.

Skrevet

Syns bortedrakta var fin jeg. Liverpool har hatt veldig mange bortedrakter som har vært styggere enn det der for å si det sånn.

Hva er det du går på a gutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...