Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, samtlige av City spillerne er vel kvalitet, ingen av dem er olje. Ihvertfall ikke etter min mening. Det er vel strengt tatt også bedre å ha flere gode spillere som kan hjelpe han. Suarez skal alene ha æren for mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at jeg ikke får sett kampen regner jeg med tidenes voldtekt av Wigan.

Jeg tenker det samme. Er på flyet mellom Qatar og Oslo når kampen spilles, så blir vel storseier.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Wigan er typisk 1-1 kamp for Liverpool, og siden Kevin ''not my'' Friend dømmer så har jeg ikke helt trua på 3 poeng desverre.

Skrevet

Wigan er typisk 1-1 kamp for Liverpool, og siden Kevin ''not my'' Friend dømmer så har jeg ikke helt trua på 3 poeng desverre.

Presterer jo alltid under par imot Wigan, årevis siden vi har vunnet hjemme mot de. Frykter også 1-1 her.
Skrevet
25 José Manuel Reina

47 Andre Wisdom

37 Martin Škrtel

5 Daniel Agger

2 Glen Johnson

8 Steven Gerrard

24 Joe Allen

4 Nuri Sahin

30 Suso

7 Luis Suarez

31 Raheem Sterling

Fint fint lag.

Skrevet

Det er fordi den ikke har kommet ut. Vglive bare tipper. Lagoppstilling kommer ut rundt 1 time før kamp. Har du twitter så følger du Liverpool eller noen pålitelige Liverpool dude som poster lagoppstillingen.

Skrevet (endret)

Joda joda, men oppstillingen virker sannsynlig, som var poenget mitt. :)

EDIT: Forøvrig håper jeg jo også på Enrique i dag. Presterte veldig godt på Stamford. Kan hende at BR velger å hvile han..

Endret av Hugol
Skrevet

Synd, samtidig som det er spennende. Assaidi er en klasse spiller og etter kampen mot Anzhi forstår jeg ikke hvorfor han brukes så sjeldent som han gjør.

Skrevet

Hadde vært interessant å sett han i dag ja, han har virket frisk de kampene han har fått, men er litt rart at han ikke har fått flere sjanser i ligaen, er ikke helt overbevist enda.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Come on, get me three points!

YNWA

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Auch, håper det gikk bra med Watson der. Awkward landing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...