Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bra åpning! Riise har vært positiv. Synd han fikk en dårlig førstetouch på den første sjansen der.

JAAAAAAA!! TORRES JEG ELSKER DEG!!

Endret av ErlendRU
Skrevet

faen ass.. har nettopp flyttet så har ikke canal+ enda:( noen som kan si meg hvordan jeg kan få sett den på sopcast? får feilmelding på firefox:(

Skrevet
Jeg spør deg hva du driver med, du tror at dere får gullet hvis vi vinner i dag. Jeg tror ikke det...

9315467[/snapback]

Nei du spurte ikke jeg drev med, du spurte om jeg var bitter. For at vi skal ha sjanse på gullet må Liverpool vinne i dag, derfor ble jeg ekstra glad over Torres-scoring. Slutt å drit deg ut.

Skrevet
Jeg spør deg hva du driver med, du tror at dere får gullet hvis vi vinner i dag. Jeg tror ikke det...

9315467[/snapback]

Nei du spurte ikke jeg drev med, du spurte om jeg var bitter. For at vi skal ha sjanse på gullet må Liverpool vinne i dag, derfor ble jeg ekstra glad over Torres-scoring. Slutt å drit deg ut.

9315482[/snapback]

Det er du som driter deg ut min gode mann. Du ser visst ikke hvor sterke Liverpool og Chelsea har vært hittil. Chelsea har ligget under i to kamper og kommet tilbake... Håper det ikke skjer oss...

Skrevet

9315467[/snapback]

9315482[/snapback]

Hvis dere skal ha mulighet til å ta gullet må dere vinne mot lag som Reading, Portsmouth og Manchester City :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...