Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper ALDRI Annan blir lenket til Liverpool. Makan til større drittspiller må man til Chelsea for å finne. Og jeg tror han bør gå innom en annen klubb i Europa først. Han kommer til å gå på en smell ved å gå rett fra TL til PL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper vi aldri får se en så jævlig 3'er på midten som det der. Er kun 1 som har potensiale til å spille ballen riktig vei der.

Var jo akkurat den samme vi har hatt nå flere kamper på rad, bare med Spearing og Poulsen i stedet for Annan, som er minst like søppel.

Skrevet

Suarez er greit. Annan is not. Charlie Adam vil jeg ha og det tror jeg de fleste har fått med seg. Hadde vært ekstremt deilig å hatt Suarez klar til kamp til helga.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes det blir merkelig å ikke ville ha Annan fordi han er drittsekk, men Suarez går greit. Suarez kan til tider være et skikkelig rasshøl på banen.

Edit: Bare for å ha det klart, jeg vil ha Suarez, og jeg lanserte Annan fordi jeg synes vi trenger en skikkelig fighter på midtbanen (spes om vi fortsetter med 4-3-3). Ikke dermed sagt jeg synes det er det beste valget.

Endret av ErlendRU
Skrevet

Suarez var ikke med i troppen for Ajax mot Feyenoord. Skal vi ta det som et tegn på at ting er på vei til å gå i boks? :D Sterke rykter nå hvert fall om at dealen er mer eller mindre klar.

Skrevet (endret)

Suarez kan til tider være et skikkelig rasshøl på banen.

Haha :!:, når du nevner det. Suarez er jo blitt kalt " the “Cannibal of Ajax”, etter at han bet Bakkal i november under en kamp mot PSV. Skjedde etter det som omtales som et "argument", lurer seriøst hva som får en fyr til å bite en annen. Tragikomisk... men hvis han gjør det mot Fellani, eller De Jong har han all støtte fra meg.

post-99194-0-63328200-1295475559_thumb.jpg

Endret av WCH
  • Liker 1
Skrevet

Alvaro Negredo. NEI TAKK. Luis Suärez? Greit nok, men skeptisk.

Hva er galt med utseendet til disse to om eg tør spørre?

Hva i all verden har utseendet til de to nevnte med dette å gjøre?

• Liker 2
Skrevet

Flere som melder at Suarez er done deal nå. Bare småting som gjennstår. Hadde vært deilig å kunne våkne opp til bekreftede nyheter i morgen, og at han kanskje kan være innvolvert allerede på lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...