Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er veldig spent på Lyon og United kampene. Taper vi begge de to så ser det veeeldig mørkt ut. Hadde faktisk muligheten til å reise på sistnevnte, men lot være pga en hindsides pris (for meg i hvertfall :p). Håper selvsagt vi vinner, men vil svi litt om vi trekker frem noe legendarisk.

Reina

Johnson - Carragher/Skrtel - Agger - Insua

Masche - Gerrard

Kuyt - Benayoun - Riera

Torres

Mot Lyon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener Lucas blir satt ut av laget? Aldri i verden. Lucas blir værende på laget så lenge Rafa sitter ved roret. Rafa har sagt at han kommer til å bli stor, og han blir å fortsette å bruke han til han blir noenlunde god. For god har han ikke vært, i det hele tatt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Trokke Torres og Gerrard spiller heller. Ivertfall ikke begge,om en av de spiller så blir det Gerrard.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hadde jeg prøvd og provosere,hadde jeg skrevet det i United-tråden. :)

Kall det en lett spøk.

Skrevet
[y

Tenker det blir liv når de mest bråkete borte supporterne i ligaen kommer på besøk neste helg. Red army har nok kjøpt sin fair share med røde LFC ballonger :)

Haha, skal ikke se bort ifra at de dukker opp igjen på OT ;)

Skrevet
Forsøk på å provosere?

..Og du biter.

Om han hadde ment det seriøst skulle han bare fått en oppdatering på fotballsituasjonen. En lett spøk, ok, jeg tok den. Og alle andre som lo i kor :)

Skrevet
Tenker det blir liv når de mest bråkete borte supporterne i ligaen kommer på besøk neste helg. Red army har nok kjøpt sin fair share med røde LFC ballonger :)

Blir garantert noen som blir å kaste et par sånne på banen ja :nei: Men har troa på at det blir masse mål (Forhåpentligvis til oss).

Skrevet

Blir garantert noen som blir å kaste et par sånne på banen ja :nei: Men har troa på at det blir masse mål (Forhåpentligvis til oss).

Masse mål? Hvordan kan du egentlig ha troa på det? Toppoppgjør pleier å være ganske målfattige.

Skrevet

Når Liverpool er innblandet kan det bli mange mål. (4-4 x2 ifjor)

Men så ser man hvordan vi presterer i år, 2-0 til Chelsea.

Skrevet

Tror vi hever oss, men taper. Og det uavhengig om Torres/Gerrard spiller. Lyon må vi nesten bare slå. Hadde vært så deilig med en knallkamp fra vår side. Har ikke vært noen av de denne sesongen egentlig.

Skrevet

Masse mål? Hvordan kan du egentlig ha troa på det? Toppoppgjør pleier å være ganske målfattige.

Mange ballonger = mange mål.

Skrevet (endret)

Matchdag i CL og ikke en jævla post så lang, vi burde skamme oss.

Det er nå vi skal støtte laget folkens!

YNWA!

Endret av guttorm
Skrevet
Matchdag i CL og ikke en jævla post så lang, vi burde skamme oss.

Det er nå vi skal støtte laget folkens!

"Folk har annet å gjøre enn å poste innlegg på diskusjon.no"

Det svaret hadde jeg fått om jeg hadde sagt at det var dårlig aktivitet her. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...