Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Vi er dødsheldige om Chelsea ikke scorer i dag.

Med tanke på at sveisen til Lucas ser ut som sveisen til en nyfødt har jeg funnet på et navn til den: Fostersveisen.

Skrevet (endret)
Vi er dødsheldige om Chelsea ikke scorer i dag.

Med tanke på at sveisen til Lucas ser ut som sveisen til en nyfødt har jeg funnet på et navn til den: Fostersveisen.

Haha.

Jeg frykter rett og slett for at Chelsea kommer til å snu denne kampen...

Ediot;;;; Helvete§§§!!!!

Endret av Tropicana
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Alonso, din forbanna noob. Det var sånn jeg holdt på i sjetteklasse. Herregud så dårlig. Liverpool kan ikke markere. Sånn har det vært siden Rafa tok over. Soner er for idioter.

Skrevet
Alonso, din forbanna noob. Det var sånn jeg holdt på i sjetteklasse. Herregud så dårlig. Liverpool kan ikke markere. Sånn har det vært siden Rafa tok over. Soner er for idioter.

Enig, men det er styggt med Supportere som kritiserer spillere...

Skrevet
Herlig omgang å se på for nøytrale supportere. Har vært store sjanser til begge lag, og har vært en morsom kamp å se på. :)

Der har du et poeng, men jeg griner inni meg... Det er pga slikt fotballsupportere er mer utsatte for hjertesykdommer.

Skrevet
Herlig omgang å se på for nøytrale supportere. Har vært store sjanser til begge lag, og har vært en morsom kamp å se på. :)

Der har du et poeng, men jeg griner inni meg... Det er pga slikt fotballsupportere er mer utsatte for hjertesykdommer.

Den kjennte jeg godt i hjertet mitt! ;)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Bare jeg som mener det der var straffe? Strake knotter rett i foten på Torres. Dommeren har stort sett vært elendig, så jeg hadde ikke regnet med noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...