Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tidens dårligste spiller klarer å score på et vådeskudd.

jeje, konsentrer deg om deres seier du. Grats btw, nice done med 10 man i en hel omgang. Tullkuk dere har som blir utvist ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tidens dårligste spiller klarer å score på et vådeskudd.

jeje, konsentrer deg om deres seier du. Grats btw, nice done med 10 man i en hel omgang. Tullkuk dere har som blir utvist ;)

Jeg tror vi klarer dette :p

KEANE!!!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Herregud Lucas! Vil du bli solgt?

Keane da, NAMIS!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Vil se Lucas ut whoever inn-.

Lucas skammet seg idag

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Første gult kort var heller ikke riktig, Ade prøvde å holde ballen med foten på. Men motspilleren sparket og ble truffet, oh stakkars loserpool >.<

Skrevet
Knotter først, og hånd i trynet. Greit gult kort.

Knotter først var det nå hvertfall ikke, og den armen treffer luft. Arbeloa slenger seg og overspiller noe så hinsides.

Skrevet

Første gule var helt feil, andre var vel greit nok. Men herregud det skal da faen meg være grenser på flaksen deres?! Skulle vært andre på den banen som skulle hatt rødt før Ade. Dommern er kjøpt og betalt akkurat som mot Hull.

Skrevet

Nei, han traff bare luft, muligens litt skulder. Var det ikke Arbeloa? Uansett, mannen kastet seg på en måte som minnet meg om Nani forrige sesong. Skammelig.

Diskusjon: Er dette et særtegn for sør- og østeuropeere?

Skrevet

Nei..og han skulle ikke stemple med knottene eller hva faen...alle med litt IQ skjønner at han skulle sette foten ned foran Pool spilleren for å skjerme han fra ballen...men men...

ooooo...gult til karrrah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...