Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si det samme, Hewitt har utrolig gode argumenter, men å starte med N'Gog tør jeg ikke. Men nå ser jeg han ikke på trening hver dag heller da, som Benitez gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sånn sett kan man jo si det er en risiko å stille med Pennant også, som har spilt like lite.

Vell, Pennant har nettopp en prima kamp å vise til(sett med mine øyne ivertfall)

Edit: Og har mye mer erfaring.

Endret av guttorm
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig Hewitt? Jeg har alltid trodd du er rundt 25 eller noe :p

Og, jeg skal sende Rafa en sms om laguttaket, traff han nemmelig på julebord i fjor, og fikk pratet litt da. Jeg fikk desverre ikke junior kontrakt, pga av et jumpers-knee :/

Skrevet

Jeg er 19 og jobber enda på Elkjøp, ja. :p

At alle ikke er enige med meg er en selvfølge. Jeg tror nok det finnes noen som er uenige for hvert eneste innlegg jeg poster. Men man har forskjellige meninger, og bra er det.

Skrevet

Er ikke bestandig enig i det Hewitt sier jeg heller da og jeg er ingen Man Utd supporter :p

Vet ikke helt om jeg er enig i laget Hewitt foreslår her, men en ting er sikkert og det er at det er veldig vanskelig å argumentere mot det laget. Jeg har sett N'Gog spille noen preaseason kamper, Ligacup kampen mot Crewe og sist men ikke minst i PL mot Aston Villa. Han har scort to mål så langt, ett mot Rangers (det var en cracker btw) og en mot Vålerenga. David har det i seg, men vi etterlyser jo hele tiden at Rafa lar unge spillere få sjanser mot PL motstand. Så jeg velger å si meg villig til å se Hewitt sin ellever i praksis i morgen.

Mitt "drømmelag" mot Pompey.

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Insua

Mascherano

Pennant - Gerrard - Riera

N'Gog - Babel

Skrevet

Insua og Babel må få starte, N'Gog tviler jeg på kommer til å gjøre det. Men det kunne vært artig å sett han sammen med Babel på topp.

Babel-Torres hadde også vært gøy å se en gang i fremtiden :)

Skrevet
Ser at alle utelukker både Keane og Torres i sine lagoppstillinger. Er det definitivt at de begge er ute enda da?

Torres er vel ganske sikker ute. Keane derimot er det ingen av oss som vet enda..

Skrevet

Laget mot Pompey blir:

Reina

Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio

Alonso - Mascherano

Kuyt - Gerrard - Riera

Babel

Tørr nesten å garantere det, så lenge Keane ikke blir spilleklar.

Ser forsatt ingen grunn til å benke SuperXabi som har styrt midtbanen vår på en HERLIG måte iår. Han er tilbake på verdensklassenivå, og temposvakheten som det ble snakket om i sommer er langt, langt borte.

Per dags dato er det 2 plasser på laget som vi sliter på, det er backene. Insua kunne jeg tenkt meg å se. Men dette skjer ikke.

Et lag jeg kunne tenkt meg i Januar, når vi har SKrtel tilbake:

Reina

Carra - Skrtel - Agger - Insua*

Alonso - Mascherano

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

* = Rett og slett fordi vi ikke har bedre valg. Da må vi enten handle, og det bør vi ikke, for dsa blir det ENDA vanskligere for Insua å slå igjennom.

Skrevet

Et lag JEG kunne tenke meg i etter Januar måned er over.

Reina

Rafinha - Carra - Agger/Skrtel - Insua

Kuyt - Gerrard - Masche/Alonso - Riera

Torres - Keane/Babel

Skrevet

Nå går Pompey-kampen i opptak på C+ kl 23 i morgen. Faen, da var det dilemmaet om man skal isolere seg helt og ikke vite resultatet før kl 23 ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...