Whiteshit Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Nei dette var vel som forventa. En kan ikkje ha slik flaks over tid. Noterer meg og at erstatningen for Arnold starter på ving og en drar ned en midtbanespeler til å spele back. Salah er totalt spøkelse og Wirtz som virkelig har spelt seg totalt ut av sjøltillit. Du kan sjå glimtvis enkeltpasninger og løp han tar at det er smartness der, men aaaaltfor mykje tåpelig balltap. Vi ligger der vi ligger uten å spele bra i det heile tatt, så en kan jo berre håpe at en får gnist i alle sylindrer etterkvart.
Whiteshit Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Kamper og dommarar og VAR er såklart forskjellige, men noterer meg at straffa imot i Istanbul, ikkje er straffe på brua. et slags slag i fjeset begge to er det ikkje? Eg som husker det fra Galatasaray feil?
Whiteshit Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober (endret) Håpløs start på sesongen. Heilt mirakuløst at vi har så mykje poeng en har. Edit:spelemessig altså Endret 4. oktober av Whiteshit
Xenophia Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober veldig fortjent seier til chelsea, har vært fryktelig start på sesongen til tross for en del poeng så ser vi nå de 3 siste kampene at det ikke er mulig å flakse seg til seiere resten av sesongen. Om spillet ikke heve seg kraftig innen kort tid så kan det bli en lang sesong, null flyt, null fart, da går det som det går.
Cappo Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober (endret) Flaks for Amorim som trenger litt oppturer at Liverpool spiller den dårligste fotballen på lenge, for det blir en enkel United seier nå som Onana er borte. 😛 Ellers så er det bare å gi opp egentlig. Håper på CL plass neste sesong, men selv det blir nok i tøffeste laget. Eneste spilleren som realistisk kunne erstattet Konate er ute i 1 år, så da må vi leve med det. Liverpool har vel også bestemt seg for å ikke kjøpe Guehi i januar. Kjipt for oss supportere, men klubben er tydeligvis villige til å ta den sportslige smellen og heller vente til sommeren for så å kanskje signere han da. Spørs om landslagspausen kan resette en del spillere, men jeg tviler. For ingen verdens ting fungerer. Salah bør benkes og de bør bruke Gakpo, Isak og Ekitike på topp. Eventuelt legge om til 5-3-2. Med Van Dijk, Gomez og Robertson sentralt, Kerkez og Frimpong/Bradley. Gravenberch, Mac Allister og Szloboszlai på midten, med Isak og Ekitike på topp. I dunno. Føler bare at det må gjøres noen forandringer. Endret 4. oktober av Cappo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå