Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
leifeinar skrev (4 minutter siden):

Skurrer veldig det røde kortet, må da ha visst hva han drev med?

Ikke godt å si. Jeg fikk ikke med meg det første gule så jeg ble veldig overrasket når det kom et rødt kort.
Trodde først det var til en Southampton spiller. 😛

Idiotisk gjort når han hadde gult fra før. Lett vei til start plass for Isak da. 

Endret av Cappo
  • Liker 1
Skrevet

Er jo totalt rullegardin å få rødt på det der. Sjøl om en sikkert kan diskutere regelen så veit jo alle om den, og då tar ikkje du av deg drakta med gult i banken.

Isak kan starte ja, men han vil garantert bli bytta etter max 60 min så då blir det rom for chiesa tipper eg då han var frisk mot southampton.

Skrevet
Whiteshit skrev (50 minutter siden):

Leoni tok ACL mot Southampton, så då ser vi nok ikkje han igjen denne sesongen. Guehi glippen blir dyrare og dyrare.

Guehi var vel strengt talt ikke en glipp. Det var ingen verdens ting Liverpool kunne gjøre når Crystal Palace ombestemte seg fordi en spiller de hadde hatt inne til medisinsk test og skulle signere, heller valgte West Ham (forstå det den som kan).
Alt var jo egentlig i boks. Liverpool og Crystal Palace var enige om en sum. Guehi var enig med Liverpool.
Crystal Palace eieren ønsket å selge, fordi de egentlig ikke har økonomi til å la Guehi gå gratis til sommeren.

Men fordi Crystal Palace gikk glipp av sin spiller, så satte manageren seg på bakbeina og skal ha truet med å slutte hvis Crystal Palace fullførte overgangen til Guehi.

Så ja, det var en skikkelig clusterfuck av en situasjon. Og om Guehi ikke ønsket å signere en ny kontrakt før, så ønsker han det ihvertfall ikke nå, for han skal etter ryktene være særdeles misfornøyd med at overgangen gikk i vasken.

Det var fryktelig synd for Leoni. Jeg likte det jeg så av han. Han er tross alt bare 18 år.

• Liker 1
Skrevet

Ja du kan pakke det inn slik du vil, men ser for meg når skadene på Konate/VVD og evt suspensjon, så har vi då Gomez i dekning. Nestemann er vel Rhys Williams.

Gomez er vel ikkje heller noko glansbilde for rein skadehistorikk.

Kall det ka du vil, men slite vil vi.

Skrevet (endret)

Var det ikke snakk om Quansah kunne hentes hjem ved behov? Nei, husket delvis feil

Sitat
Jarell Quansah does not have a traditional release clause but is subject to a buy-back clause in his contract with Bayer Leverkusen that allows Liverpool to re-sign him for €60 million starting in the summer of 2027

.

Endret av leifeinar
Skrevet
Whiteshit skrev (1 time siden):

Ja du kan pakke det inn slik du vil, men ser for meg når skadene på Konate/VVD og evt suspensjon, så har vi då Gomez i dekning. Nestemann er vel Rhys Williams.

Gomez er vel ikkje heller noko glansbilde for rein skadehistorikk.

Kall det ka du vil, men slite vil vi.

Sier ikke at det ikke er tynn dekning. Men du får det til å høres ut som Liverpool gjorde noe galt i Guehi-sagaen. 

De solgte ikke Quansah for moroskyld. Han ønsket selv å dra for å spille fast.

Det skaden på Leoni derimot kan gjøre er at Liverpool likevel vil vurdere og kjøpe Guehi i januar i stedet for å vente til han er gratis til sommeren, som før skaden til Leoni var den opprinnelige planen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...