Idioteque Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Tror dere at Oblivion kommer til å leve opp til forventningene og alt det utviklerne har lovet? Isåfall blir det iallfall det beste spillet noensinne. Jeg tror faktisk det, virker som om Oblivion overgår Morrowind på alle punkter, og jeg må si at jeg blir nok litt skuffet om det ikke lever opp til forventningene. Hva med dere?
espen999 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Håper virkelig at det ikke er stappfult av bugs.
fargoth Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Det vil utvilsomt bli et av de beste spillene på lang tid. Jeg er 100% sikker på at Oblivion kommer til å levere på alle områder, slik som alle de andre TES spillene har gjort før. Blir Oblivion havlparten så bra som Morroeind, vil spillet for min del banke alt som har kommet tiden 2002. Hvorfor? Fordi Bethesda Softworks vet å levere varene.
nahojdat Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Det BØR være bra! Hovedgrunnen til at jeg har bygd meg ny pc er Oblivion Gleder meg til det kommer!!!!
fargoth Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Det BØR være bra!Hovedgrunnen til at jeg har bygd meg ny pc er Oblivion Gleder meg til det kommer!!!! Jeg bygger selv ny pc i Oktober, for å ønske Oblivion velkommen inn i mitt hjem!
Nedward Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg håper at Oblivion lever opp til forventningene mine. Men har en stygg tanke om at jeg kommer til å bli litt skiffet alikevell, men håper så inderligt at jeg kan spille Oblivion like lenge som Morrowind uten å gå lei.
Arne_F Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Tviler sterkt på at det vil skuffe. Uansett, så er grafikken en god nok grunn til å kjøpe spillet. Så lenge det er ganske likt TES 3, så er jeg fornøyd.
MiSP Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg er ganske sikker på at Oblivion kommer til å leve opp til mine skyhøye forventninger. Jeg stoler såpass på Bethesda - de må være en av verdens beste spillutviklere! Ikke bare leverer de fantastiske spill, men de hører på fansen sin også...
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hype? Den hypen må det nå være hver enkeltperson som sitter og lager inni hodet sitt. Jeg har ikke hørt noe skryt om spillet. Jeg har sett en del bilder og filmer, og også lest noen sniktitter, men jeg har ikke kommet borti noen hype. At spillet blir bra vet vi nå alle, siden det faktisk ikke finnes èt TES-spill som har skuffet (eller?), men det er nok en god del folk som begynner å klage, siden de har sett for seg å få verdens beste og mest perfekte spill servert (slik som de som kalger på FEAR - "Herregud! Det er jo ikke perfekt! Drittspill!"). Selv kommer jeg til å bli fornøyd med Oblivion, det er jeg temmelig sikker på.
TheOats Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Tror også at det lever opp til forventningene, er veldig gode til å lage spill. Er veldig glad for at det er de som lager Falout3
TheOats Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Tror også at det lever opp til forventningene, Bethesda Game Studios er veldig gode til å lage spill. Er veldig glad for at det er de som lager Falout3
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 The_O: Du vet at det finnes en EDIT-knapp?
Idioteque Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 [iC' date=15/08/2005 : 14:48] Hype? Den hypen må det nå være hver enkeltperson som sitter og lager inni hodet sitt. Jeg har ikke hørt noe skryt om spillet.Jeg har sett en del bilder og filmer, og også lest noen sniktitter, men jeg har ikke kommet borti noen hype. At spillet blir bra vet vi nå alle, siden det faktisk ikke finnes èt TES-spill som har skuffet (eller?), men det er nok en god del folk som begynner å klage, siden de har sett for seg å få verdens beste og mest perfekte spill servert (slik som de som kalger på FEAR - "Herregud! Det er jo ikke perfekt! Drittspill!"). Selv kommer jeg til å bli fornøyd med Oblivion, det er jeg temmelig sikker på. Hype var kanskje ikke det rette ordet, mente alle forventningene utviklerne har skapt gjennom intervjuer, RadiantAI, ragdollfysikk, gigantisk verden osv...
Piratpjokken Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) Det er 3 grunner til at eg bestiller ram og harddisk nå for tiden. GW, CSS og TES Oblivion. Tror det blir veldig bra! Det skal mye til for å slå Guild Wars! Men gjør det det, så kneler eg foran spillet hver gang eg ser det hjemme Håper Oblivion føler seg hjemme hos meg Endret 15. august 2005 av jalla`n
MiSP Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hype var kanskje ikke det rette ordet, mente alle forventningene utviklerne har skapt gjennom intervjuer, RadiantAI, ragdollfysikk, gigantisk verden osv... Det er vel dette som er hype - forventninger og hvor "populært" det er, altså hvor mye folk snakker om det, det er vel noe slikt Gamestats mener med sin GPM ("speedometeret" på hovedsiden).
Kenny Bones Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Det har jo vært en del hype om Oblivion da. Det kan jo ingen si noe på. Les previews osv og alle skryter spillet opp i skyene. Og ja det vil leve opp til forventningene! Jeg tror systemene de har lagd for spillet kommer til å overgå såsi alt annet i spill. De har jo oppfunnet hjulet på nytt!
nahojdat Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Noen som har peiling på systemkrav til Oblivion?
Piratpjokken Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 TIL DE SOM LURER PÅ SYSTEMKRAV: What are the PC system requirements? We don't know at this time, but it will certainly look the best on the latest hardware available when the game is released. (funnet på FAQ en til http://www.theelderscrolls.com/games/oblivion_faq.htm) litt off topic kanskje
fargoth Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) Noen som har peiling på systemkrav til Oblivion? Vi har da Denne tråden.. Endret 16. august 2005 av fargoth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå