Gå til innhold

Se utstyret mitt på Thottbot?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet (endret)

Heisann!

Vil anbefale deg å bruke Allakhazams tjeneste isteden ;)

Meget enkelt å bruke.. Last ned et lite program, kjør det, start wow, exit og upload.

Instruksjoner finner du her

Mvh.

Trill

EDIT: Vil vises slik

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

takk for raskt svar :thumbup:

Men jeg vil helst ha det på Thottbot så hadde vert fint om noen visste hvordan man gjorde det, så skrive det her :yes:

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet (endret)
takk for raskt svar  :thumbup:

Men jeg vil helst ha det på Thottbot så hadde vert fint om noen visste hvordan man gjorde det, så skrive det her :yes:

Muligens noe herfra du er interresert i?

http://www.thottbot.com/?p=download

Brukte det før, men er litt mer avansert tror jeg? ;) Men jeg er ikke spesielt teknisk da. Hehe... Ihvertfall ikke når jeg har et fullt brukande og enklere alternativ handy.

Trill

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Har nå merka at Allakhazam er en bedre side, men i begynnelsen syntes jeg at Thottbot var mer oversiktelig og lettere... :roll:

Tusen takk for veldig raske svar :thumbup:

Skrevet (endret)

Denna topicen fikk tankene mine over på helt andre ting enn WoW...

Og det var ikke nødvendigvis sånne tanker jeg ville ha i hodet :p

Endret av Rookie_NO
Gjest Slettet+1242
Skrevet

tror dere blir uploada omd dere har cosmos. men så sa jo dere at dere ikke hadde addons :p 10hi

Skrevet
tror dere blir uploada omd dere har cosmos. men så sa jo dere at dere ikke hadde addons :p 10hi

Jeg har massevis av addons, men aldri i verden om jeg legger inn igjen Cosmos. :p

Skrevet

Jeg har massevis av addons, men aldri i verden om jeg legger inn igjen Cosmos. :p

Du har med andre ord hatt det før, kan det være årsaken? ;)

Skrevet

Thottbot-plugin'en har mulighet for å samle på target-info. Så om noen har skrudd på den funksjonen, hatt deg som target, og så kjørt cosmos.exe, har du havnet på www.thottbot.com.

Skrevet

Du har med andre ord hatt det før, kan det være årsaken? ;)

Jeg har hatt det før ja. Men på den tiden spilte jeg på en annen server. Skifta fra Cosmos lenge før jeg skifta til Azjol-Nerub som jeg spiller på nå (og etter jeg fjerna cosmos var det diverse bugs med UIet mitt, så jeg sletta også WTF og WDB-mappene, samt fjerna hele interface-mappa i mellomtida). ;)

Uansett tror jeg vi har fått svaret vårt av atrax nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...