Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen *navn* tenker jeg. så bare at det stod Feliz og et navn. Stemmer på det samme som Alastor, men spansken min er rusten. feliz navidad betyr God jul veit jeg :D Så det er noe godt no...

Skrevet

er dere glad at barca klarte seg i dag med utrolig mye flaks eller er vi litt sure at vi må møte de i semiene når schalke har hatt 3 store sjanser hjemme og 2 store sjanser borte i dag? :p

Skrevet
Nå er Park sliten! Trudde ikke det skulle gå an, men han ser skikkelig sliten ut nå.

Trodde ikke at det skulle gå an å løpe så mye på 90 minutter. Skulle likt å se tall på hvor mange kilometer Park har løpt i dag, for det er ikke få.

Skrevet (endret)
Nå er Park sliten! Trudde ikke det skulle gå an, men han ser skikkelig sliten ut nå.

Trodde ikke at det skulle gå an å løpe så mye på 90 minutter. Skulle likt å se tall på hvor mange kilometer Park har løpt i dag, for det er ikke få.

haha ja, jeg tviler han er med på søndag, kommer sikkert til å ligge i sengen en god uke nå :p

EDIT: nevo!!! HE HATES SCOUSERS :) hør på united fans nå, de synger jo han hele veien inne på banen!

Endret av tc47
Skrevet

captain NEVO! manchester united through and through! captains armband! we love you! ååå jeg elsket hvordan anderson smilte sånn og fikk gary til å smile så jævlig! å eg er så glad i dag! :)

Skrevet
Hvordan er formasjonen nå? Brown Ferdinand Pique O'shea Silvestre og Gary på banen?

lol who cares! gary er i midtbane! :)

Bryr meg ikke :D , bare en litt uvanlig 11'er, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...