AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Nå ja. 1-2 tap er jo ikke så ille som det kunne vært, sett at det er hjemme/borte-semi. En 2-1 seier vil jo bety lite og ingenting for Tevez & Co når vi rævkjører dem på Old Trafford
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Please kjøp en spiss som klarer å heade en ball. Eller spill med Diouf som viser at han kan heade i alle fall.
Giallorossi Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Sorry Gamy, men gutten din er på vei bort (Link)...
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 NÅR SKAL SAF SKJØNNE AT 4-5-1 IKKE FUNKER?
Old Game Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Skrevet 19. januar 2010 Sorry Gamy, men gutten din er på vei bort (Link)... Det skrev Marca om David Villa i sommer også. Var utenfor Bernabeu og i RM drakt ovs. Dasspapir Men jeg har ingen forhåpninger om å få han til klubben uansett. Vi kjøper ikke denslags kvalitet, dessverre.
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Fleire som ikkje kjem inn på united.no? Ikke jeg.
tc47 Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Fucking fuck fuck fuck. Fuck. Kunne i det minste hatt litt flaks med Given redninger osv. For en horribel kveld. Endret 19. januar 2010 av tc47
Manx Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Det er meg, ja, Manx. Hatt mye å gjøre i det siste dessverre, men skal prøve å spille litt MW2 fremover. Er du god forresten? Jeg er vel helt grei, noen ganger ser jeg fryktelig god ut og andre ganger så ser det ut som det er festet magneter til meg for jeg tiltrekker meg kuler Er fryktelig skuffet etter kampen må jeg si, Given er en helvetes god keeper og det får man ikke gjort noe med og den ene gangen (teknisk sett andre men, men) vi får lurt ballen forbi han så er det en som redder på streken.
kloffsk Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 EDIT: Seriøst, Torstein? Det er å synke dypt, det er alltid pussig å se hvordan man kan dømme noen og ønske de akkurat det samme du dømmer dem for. Jeg hadde forventet det av kloffsk, han lever tross alt av å trolle, men ikke av deg. Hva da? Jeg dømmer ikke "The Game". Jeg deler faktisk interessen ved å se motspillere bli skadet. Jeg håper Neville, Owen og Rooney alle blir stygt skadet i kamp. Kan jeg ikke ønske at "The Game" også skal bli det? Jo, men du skriver alt for å trolle. Egentlig tror jeg ikke at du står for halvparten av det du skriver, men du finner glede i å trolle på forumet, et spesielt troll er du iallefall og jeg er glad i deg :love:
pound99 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Utrolig bitter start på dette året, gått 3 uker i 2010. Og har allerede tapt mot Leeds og Manchester City.......
Giallorossi Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Det skrev Marca om David Villa i sommer også. Var utenfor Bernabeu og i RM drakt ovs. Dasspapir Det har vel også vært bekreftet at David Silva var i Madrid, dog strandet overgangen(e) pga Overgangssummen Valencia krevde. Og mtp hva Marca nå skriver må jeg si det høres litt logisk ut, Real fikk Albiol veldig, veldig billig. Eneste som høres litt på kanten, er å hente David Villa, de har nok spisser, noen må evt ut.
JohnRichard Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 (endret) BBC ja. Glem C+. Er det vanlig BBC som sender kamper? Dette var interessant... Har Canal Digital parabol (Entertain), så da har jeg vel de kanalene? Edit: FA skal granske Neville Endret 20. januar 2010 av JohnRichard
Latias Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 BBC ja. Glem C+. Er det vanlig BBC som sender kamper? Dette var interessant... Har Canal Digital parabol (Entertain), så da har jeg vel de kanalene? Er ikke de kanalene nei. Bare for England/UK dette her.
pound99 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Er Obertan skadet eller noe? Han har jo ikke vært med i noen av troppene i det siste?
JohnRichard Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Dude!!! BBC HD Kanal nr: 143 (Og vanlig BBC 1 også, 101.) Drit i C+! Bare tenkte på dette, men kan jo fint teste når jeg kommer hjem
Latias Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Liverpool stiller sterkt mot Spurs! Reina Degen - Kyrgiakos - Carragher - Skrtel - Insua Mascherano - Aquilani - Lucas Riera - Kuyt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå