NightKeeper Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Idiotisk av Scholes. Han kan gjerne legge fotballskoene på hylla, og begynne med håndball. Er lei handsene hans nå. Praktsupporter du, sånne vil vi ha.... Idiotisk lagoppstilling i starten av. Giggs og Berbatov? Vi trenger litt mer muskler her, hvorfor i helvete starter ikke Rooney? Nå må du faen meg gi deg, forstår du ikke at vi blir frustrerte, noe som fører til at vi sier ting vi ikke mener?! Eh, du angriper meg fordi jeg blir forbannet over at han langer ut mot en legende i klubben? Haha, jævla hobbysupporter. Mye mulig dere blir frusterte, men hold dere for gode til å si slike ting, da blir jeg forbannet.
AnewZ Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Vi har vært nærmere mål nå på de første 8minuttene enn hva vi var hele første omgang. Synd at Ronaldo ikke fikk styrt den headen bedre, kunne blitt farlig.
D'Amico Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Går fint an å være frustrerte uten å skrive det her på forumet. Liverpool og Chelsea har begge bare klart uavgjort mot Fulham så vi skal ikke være så veldig misfornøyde om det blir poengdeling i dag, uansett hvordan kampen ville utviklet seg. Er fornøyd med starten på andreomgang i hvertfall Endret 21. mars 2009 av D'Amico
Limbeck Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Husk at man er suppprter i tunge tider også Mange som finner ut at vi ikke er guder nå. Og det trengs
Bonzoor Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Ganske stygg takling av Ronaldo. Hopper inn med knottene først.
AnewZ Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Fortsetter vi som dette og Fulham fortsetter i samme døve tempo, så ser jeg ikke bort fra at vi får inn et mål nå!
Geir M Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Ganske stygg takling av Ronaldo. Hopper inn med knottene først. Gult kort ikke mer enn det. Han ene kødden på Fulham skulle forøvrig vært utvist for stemplingen på Ronaldo. Han hadde vel gult fra før. Endret 21. mars 2009 av Geir M
BaltusBrun Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Nærme UTVIST? Han hadde ikke gult fra før så vidt jeg vet Endret 21. mars 2009 av BaltusBrun
AnewZ Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) DET SKAL VÆRE MÅL RONALDO!!!! ÅÅÅÅÅÅHHH! EDIT: ER DET FAEN MEG MULIG?!?!?!?! Endret 21. mars 2009 av AnewZ
D'Amico Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Helvete! Er det mulig?!?! Rooney har vært vår beste i dag btw. Han har klart å utrette mer på et kvarter enn det resten av laget gjorde i hele førsteomgang. Endret 21. mars 2009 av D'Amico
CCola Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Nærme UTVIST? Han hadde ikke gult fra før så vidt jeg vet Han hadde gult jo, og jeg hadde ikke blitt forfærdet om han hadde blitt utvist for den taklingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå