Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Faen, nå hadde jeg gleda meg til at Ronaldo skulle drible Santon opp i pølsebua, og ødelegge selvtillitten hans denne sesongen.

Skrevet (endret)
Er det en ulempe for oss at en 18-åring som aldri har spilt CL-fotball, spiller i dag? :dontgetit:

Er interessert i å høre hvordan du klarer å tolke det som at det skal være en ulempe?

Endret av D'Amico
Skrevet
Er det en ulempe for oss at en 18-åring som aldri har spilt CL-fotball, spiller i dag? :dontgetit:

Evans har da spilt i CL før?

Snakker om Maicon-fyren på Inter.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Santon-fyren, for å være nøyaktig.

Skrevet

Evans har da spilt i CL før?

LOL, "Maicon-fyren". Wow. Bare backen Messi og andre kåret til verdens beste høyreback i fjor.

Skrevet
Santon-fyren, for å være nøyaktig.

Er det to forskjellige spillere? For å være helt ærlig, har jeg ikke så mye peiling på italiensk fotball. :!:

Skrevet

Maicon er langt fra 18 og en av verdens beste høyrebacker.

Var jo noen som sa på forrige side at han var 18 og aldri har spilt CL-fotball. Eller var det snakk om Santon? :!:

Skrevet
Det var Santon ja, og det er ganske skremmende at du ikke har hørt om Maicon.

Så klart jeg har hørt om han, men trodde det var snakk om lillebroren hans, siden noen sa han var 18. :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Tror jeg logger av herfra mens jeg gjør ferdig novelle-oppgaven. Lykke til folkens!

Skrevet (endret)

Det er også Fulham - Swansea i kveld, håper Swansea vinner sånn at vi får en litt lettere kamp i kvartfinalen av FA Cupen. :)

(No one cares, I know.)

Men fy faen, Mourinho v Fergie, Ronaldo v Ibrahimovic, Adriano vs. Roo...... Fletcher. Faen, jeg savner Rooney allerede.

Kick off om 30 min nå!

Endret av tc47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...