Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jose Boswinga blir ikke straffet av FA, etter det som skjedde i sluttminuttene i LFC-Chelsea kampen på søndag.

Så FA syns altså at det er greit å sparke ned motspillere? Da vet vi det :)

Og hver eneste gang en United-spiller sparker ned en motspiller, så får han minst 3-4 kamper utestengelse?

Spillerne våre går ikke rundt og tar fly kick på motspillerne. Hadde de gjort det, hadde straffen fra FA vært ganske hard.

9 måneder for å være nøyaktig. :)

Photo2.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Skulle til å dra opp den Cantona saken, men tenkte at siden det var mot publikum og han var byttet ut (så vidt eg husker) og han ikke traff skikkelig så hadde det vel ikke vært godt nok for Dexter...

Skrevet
Men hva er egentlig forskjellen?

En stygg stygg takling som ikke blir slått ned på av dommeren.

Og en ball som helt klart er inne, men ifølge dommeren er det ikke mål.

Ved en usportslig handling er det i bunn og grunn spilleren som gjør feil ved å faktisk utføre den. Når det gjelder en feilaktig annulert scoring er det kun dommeren som gjør feil, og den feilen kan til forskjell fra den over ikke skade noen fysisk.

Var det ikke 8mnd Eric fikk?

Nope, det var Rio.

Skrevet

Fantastisk sammenligning :)

Det var absolutt slående likhet mellom sparket til Cantona på en tilskuer(!) og Boswingas spark på Benayoun.

At Boswinga fortjener straff er selvfølgelig klart.

Men jeg forstår meg ikke på at hver gang noe sånt skjer så kommer de samme kommentarene om og om igjen.

"Hadde det vært en United-spiller så hadde han fått så og så mange kamper utestengelse osv osv "

Skrevet (endret)
hvorfor skal da noen sitte med argusøyne og se kampen i reprise for å utestenge de som kommer med noen stygge taklinger?

Skjønner du det rett og slett ikke eller vil du ikke?

Uansett så tror eg det har lite for seg å forklare deg det en gang til.

Men jeg forstår meg ikke på at hver gang noe sånt skjer så kommer de samme kommentarene om og om igjen.

"Hadde det vært en United-spiller så hadde han fått så og så mange kamper utestengelse osv osv "

Fordi det er sånn og det burde ikke være sånn.

Endret av Jotun
Skrevet
Jeg tror det har lite for seg og igjen prøve å sprekke den Urettferdighetsboblen som det virker som mange United-supportere lever i.

Hvem er denne fyren som prater ut av ræva, å helt tydelig ikke har fulgt saker United har hatt mot seg det siste tiåret?

Skrevet (endret)

Har, for å si det rett ut, ikke peiling på noe når det gjelder Inter, men etter det jeg har lest så har han floppet såpass ekstremt at det dermed skulle det ikke forundre meg om de heller ville satse på talentene deres.

Endret av D'Amico

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...