Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jeg ser at Babel skal inn, politiet sto klar ved benken til Liverpool så da er det vel Jailard som skal ut...

Er ikke du for gammel for slike småligheter :mrgreen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ser at Babel skal inn, politiet sto klar ved benken til Liverpool så da er det vel Jailard som skal ut...

Er ikke du for gammel for slike småligheter :mrgreen:

Nope :D

Jeg kan være fryktelig barnslig til tider, men jeg skrev den her og ikke i Liverpool tråden så jeg bør jo nesten på plusspoeng for det :D

Skrevet

Hahahaha

Blir bra det her. 0-0 og utvisning på lamps. Finfin kamp.

Skrevet

Lagt til 5 minutter, da klarer jo Chelsea å puttet et mål da...

Hvordan i helvete er det mulig at Bosingwa ikke ble utvist der :dontgetit: Linjemannen sto jo 30 cm unna.

Skrevet

Må innrømme at dette er fortjent liverpoolseier. Men det lover godt for oss, chelsea ute av form, og pool som roter det til ellers selv om de vinner de store :).

Skrevet (endret)

Vi tar kanskje gullet i år også folkens. Dessuten har vi bedre målforskjell enn Chelsea. :D

EDIT: ja, nevner Chelsea ofte, for Liverpool tar ikke gullet. :)

Endret av RePaC
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

United-supporterne burde jo glise nå. Vi er jo tross alt ikke gode nok til å ta seriegull og gir med denne seieren dere en finfin ledelse på Chelsea. Klassisk win-win.

Skrevet (endret)

Ikke noe å sutre over det her. Pool har ikke sjanse til å vinne uansett. Chelsea er et mye farligere lag selv om de er i dårlig form akkurat nål.

United-supporterne burde jo glise nå. Vi er jo tross alt ikke gode nok til å ta seriegull og gir med denne seieren dere en finfin ledelse på Chelsea. Klassisk win-win.

Helt enig. Dette var et kongeresultat.

Endret av Geir M
Skrevet

Jeg er hvertfall sjeleglad! Å takker igjen Liverpool for å ha slått Chelsea :D

Skrevet

Resultatet er jo fantastisk selv om det igjen er med hjelp fra en viss mann i svart. Vi har Pool hjemme noe som skal være seier eller minst uavgjort.

Men litt dritt at vi de neste dagene må høre om at Pool er verdens beste lag osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...