Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg ser at Babel skal inn, politiet sto klar ved benken til Liverpool så da er det vel Jailard som skal ut... Er ikke du for gammel for slike småligheter
Manx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg ser at Babel skal inn, politiet sto klar ved benken til Liverpool så da er det vel Jailard som skal ut... Er ikke du for gammel for slike småligheter Nope Jeg kan være fryktelig barnslig til tider, men jeg skrev den her og ikke i Liverpool tråden så jeg bør jo nesten på plusspoeng for det
Geir M Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg ser at Babel skal inn, politiet sto klar ved benken til Liverpool så da er det vel Jailard som skal ut... Hahahaha Blir bra det her. 0-0 og utvisning på lamps. Finfin kamp.
Geir M Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Neida, greit det her. Pool er ingen trussel. Det er gøy å se de avgi poeng, men det er positivt at Chelsea taper enda et poeng i dag.
Windows8 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Nå er det hvert fall lik målforskjell for oss og Chelsea.
Manx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Lagt til 5 minutter, da klarer jo Chelsea å puttet et mål da... Hvordan i helvete er det mulig at Bosingwa ikke ble utvist der Linjemannen sto jo 30 cm unna.
Alastor Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Må innrømme at dette er fortjent liverpoolseier. Men det lover godt for oss, chelsea ute av form, og pool som roter det til ellers selv om de vinner de store .
Blax Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Æsj. Chelsea er usedvanlig tamme, fortjent seier til looserfool.. Håpte på 0-0, menmen..
IcedInsanity Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hahah Gjør ingenting.Loserpool holder aldri helt inn uansett
Stonemeister Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Og tror du ikke at Fernanny "El Niña" Torres setter enda en.
Windows8 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Vi tar kanskje gullet i år også folkens. Dessuten har vi bedre målforskjell enn Chelsea. EDIT: ja, nevner Chelsea ofte, for Liverpool tar ikke gullet. Endret 1. februar 2009 av RePaC
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 United-supporterne burde jo glise nå. Vi er jo tross alt ikke gode nok til å ta seriegull og gir med denne seieren dere en finfin ledelse på Chelsea. Klassisk win-win.
Geir M Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ikke noe å sutre over det her. Pool har ikke sjanse til å vinne uansett. Chelsea er et mye farligere lag selv om de er i dårlig form akkurat nål. United-supporterne burde jo glise nå. Vi er jo tross alt ikke gode nok til å ta seriegull og gir med denne seieren dere en finfin ledelse på Chelsea. Klassisk win-win. Helt enig. Dette var et kongeresultat. Endret 1. februar 2009 av Geir M
Ol'H Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 United-supporterne burde jo glise nå. Vi er jo tross alt ikke gode nok til å ta seriegull og gir med denne seieren dere en finfin ledelse på Chelsea. Klassisk win-win. Jeg er hvertfall sjeleglad! Å takker igjen Liverpool for å ha slått Chelsea
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Resultatet er jo fantastisk selv om det igjen er med hjelp fra en viss mann i svart. Vi har Pool hjemme noe som skal være seier eller minst uavgjort. Men litt dritt at vi de neste dagene må høre om at Pool er verdens beste lag osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå