NightKeeper Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Nightkeeper: Dette er en veldig anerledes kamp. Wigan la seg bakpå og hadde laget i balangse til langt uti andre omgang. Chelsea angrep oss. Wigan la seg ikke, de utspilte oss til tider. Har aldri sett Carrick/Scholes-komboen så dårlig som idag, Palacios lekte med midtbanen vår alene. Du kan ikke argumentere for at Wigan la seg bakpå, for det blir helt feil. De angrep ofte, og kred til Wigan for det, og at de ikke spiller som Sunderland for å ta prakteksemplet. Tror jaggu Wigan var mer frempå enn Chelsea, og det er seriøst. Endret 14. januar 2009 av NightKeeper
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Det var ikke så vanskelig å forutse dette resultatet etter hvordan vi har spilt i vinter. Vi har endel å finne ut av i det offensivet spillet vårt.. Det virker som om ting sitter litt langt inne. Tror vi blei for vandt til at Ronaldo scorte alle måla våre i fjor. Det var da veldig rart at mot Chelsea så sitter alt helt spikra? Tror dette har med motivasjon å gjør, mangel på det sådan. Det virka på meg som at de var veldig fornøyde med 1-0. Eneste som skiller United i dag og et hvilket som helst annet nedrykkslag som går opp i ledelsen er at de legger seg ikke bakpå. De bare gidder ingenting. Tror jaggu Wigan var mer frempå enn Chelsea, og det er seriøst. De fikk hvertfall mer til. :!: Om de prøvde mer er eg i tvil om.
D'Amico Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Tror jaggu Wigan var mer frempå enn Chelsea, og det er seriøst. Det skal Wigan ha cred for. Alt for mange lag som kommer til OT bare for å ha 11 mann på egen banehalvdel å satse på 1-0. Sunderland er jo kremeksempelet.
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Men eg forstår de veldig godt også. For de har normalt sett ikke sjangs til noen andre måter å skaffe seg poeng på. Men det kommer jo lag til OT som ligger bakpå ved 1-0 til united også. Forsvarer inn et ett måls tap...
kandinsky Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Kan noen nevne en ting han gjorde som var bra i dag? Og ikke kom å fortell meg om løpet han hadde i forkant av den gedigne "alene mot keeper" sjangsen. For det hjelper ikke en dritt når han roter det til gang på gang. Han hadde 3-4 raid oppover midtbanen og mot 16-meteren til Wigan i løpet av andre omgang. Han dro seg bra unna spillere og løp garantert mest på Utd i dag og jeg syns han er en av få spillere i dag som fortjener ros. Bl.a. løpet han tok 30 meter diagonalt og tok igjen Melchiot på kanten og stoppet angrepet dems kan nevnes som den "ene tingen han gjorde bra". e: I tillegg var han den eneste trusselen vi hadde (sammen med Berbatov) i angrep. Endret 14. januar 2009 av niko_90
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ja det må ha vært da eg satt med hodet i henda og rista på hodet over at han sikkert ikke får det til i dag heller. De "løpa" hans kunne han spart seg i dag. Dritt lei den jobbinga hans som aldri fører noen vei. Alltid minst tre touch, noe som fører til at spillet stopper opp. Nei i dag var han lavmål etter min mening. Gjorde hvertfall ikke mye for å forsvare lønna han visstnok krever.
Limbeck Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Kan noen nevne en ting han gjorde som var bra i dag? Og ikke kom å fortell meg om løpet han hadde i forkant av den gedigne "alene mot keeper" sjangsen. For det hjelper ikke en dritt når han roter det til gang på gang. Han hadde 3-4 raid oppover midtbanen og mot 16-meteren til Wigan i løpet av andre omgang. Han dro seg bra unna spillere og løp garantert mest på Utd i dag og jeg syns han er en av få spillere i dag som fortjener ros. Bl.a. løpet han tok 30 meter diagonalt og tok igjen Melchiot på kanten og stoppet angrepet dems kan nevnes som den "ene tingen han gjorde bra". e: I tillegg var han den eneste trusselen vi hadde (sammen med Berbatov) i angrep. Han var en god førsteforsvarer også. La press på wiganspillerene bak på banen. Endret 14. januar 2009 av Limberbatov
kandinsky Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ja det må ha vært da eg satt med hodet i henda og rista på hodet over at han sikkert ikke får det til i dag heller. De "løpa" hans kunne han spart seg i dag. Dritt lei den jobbinga hans som aldri fører noen vei. Alltid minst tre touch, noe som fører til at spillet stopper opp. Nei i dag var han lavmål etter min mening. Gjorde hvertfall ikke mye for å forsvare lønna han visstnok krever. Om du får mulighet og anledning til å se kampen i reprise vil jeg gjerne henvise deg til å ta en titt på den. Du kan ikke mene at det var TEVEZ av alle 11 du har å velge mellom som stoppet opp spillet i dag. De få gangene Scholes/O´Shea/Nani/Anderson/Rafael/Ronaldo gadd å løpe var når Tevez fossa i angrep alene. At han ikke fortjener lønna han visstnok krever er jeg enig i, men det er ikke det vi diskuterer nå. Hva skal "løpa" hans bety forresten. Han løp.. uten gåseøyne.
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ja det må ha vært da eg satt med hodet i henda og rista på hodet over at han sikkert ikke får det til i dag heller. De "løpa" hans kunne han spart seg i dag. Dritt lei den jobbinga hans som aldri fører noen vei. Alltid minst tre touch, noe som fører til at spillet stopper opp. Nei i dag var han lavmål etter min mening. Gjorde hvertfall ikke mye for å forsvare lønna han visstnok krever. Om du får mulighet og anledning til å se kampen i reprise vil jeg gjerne henvise deg til å ta en titt på den. Du kan ikke mene at det var TEVEZ av alle 11 du har å velge mellom som stoppet opp spillet i dag. De få gangene Scholes/O´Shea/Nani/Anderson/Rafael/Ronaldo gadd å løpe var når Tevez fossa i angrep alene. At han ikke fortjener lønna han visstnok krever er jeg enig i, men det er ikke det vi diskuterer nå. Hva skal "løpa" hans bety forresten. Han løp.. uten gåseøyne. Poenget mitt er at han kunne liksågreit gått i dagl. For han klarte ikke en dritt. Men for all del, hvis du mener han spilte bra i dag, så aksepterer eg det. Men eg føler hvertfall at det Tevez presterte i dag var laaangt under det eg forventer av han. Mulig eg er litt kravstor Endret 14. januar 2009 av Jotun
NightKeeper Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Kan noen nevne en ting han gjorde som var bra i dag? Og ikke kom å fortell meg om løpet han hadde i forkant av den gedigne "alene mot keeper" sjangsen. For det hjelper ikke en dritt når han roter det til gang på gang. Han hadde 3-4 raid oppover midtbanen og mot 16-meteren til Wigan i løpet av andre omgang. Han dro seg bra unna spillere og løp garantert mest på Utd i dag og jeg syns han er en av få spillere i dag som fortjener ros. Bl.a. løpet han tok 30 meter diagonalt og tok igjen Melchiot på kanten og stoppet angrepet dems kan nevnes som den "ene tingen han gjorde bra". e: I tillegg var han den eneste trusselen vi hadde (sammen med Berbatov) i angrep. Hjelper ikke når raidene hans gå unna i sneglefart, mannen virker direkte utrent. Fart har han ikke. Han hadde forresten en småpen dive på det ene "raidet". Tevez er helt elendig når han fungerer som rotasjonsspiller, og han kommer aldri til å være verdt de tredve mill pund som det blir krevd for han.
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Han var en god førsteforsvarer også. La press på wiganspillerene bak på banen. Det kan eg forsåvidt være enig i. Men det er ikke jobben til en "spiss"... Selv om det kan virke slik i united. Det å jobbe bakover for en spiss kan eg godta sålenge det ikke går utover jobben fremover.
D'Amico Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Det er rykter om 3 uker på sidelinja for Rooney desverre.
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hjelper ikke når raidene hans gå unna i sneglefart, mannen virker direkte utrent. Fart har han ikke. Han hadde forresten en småpen dive på det ene "raidet". Jepp: "løpa"
kandinsky Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Enig i siste linja, Nightkeeper. Eneste jeg prøver å få fram er at Tevez var den eneste spilleren som gadd noe i dag og den eneste spilleren som prøvde å skape noe fremover. Syns verken at han fortjener 30m pund eller en pokal for dagens prestasjoner, men han var langt i fra vår værste i dag. Er natta for meg nå, så ender det her med å gratulere med 3 nye poeng. Vi nærmer oss Liverpool nå. Skal bli godt å se Benitez skjelve de neste rundene
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Er natta for meg nå, så ender det her med å gratulere med 3 nye poeng. Vi nærmer oss Liverpool nå. Skal bli godt å se Benitez skjelve de neste rundene DEN er eg enig i Måtte vi ta de bakfra som vi gjorde med Chelsea! Men de legger seg vel bakpå tenker eg...
NightKeeper Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Det er rykter om 3 uker på sidelinja for Rooney desverre. Jepp. http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...4795112,00.html Tevez får til helvete se å heve seg et par hakk til helga mot Bolton.
SpencerReid Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Det er rykter om 3 uker på sidelinja for Rooney desverre. Med det tar jeg natten.. Orker ikke tenke på det, blir bare sint og lei meg. FAEN, nå gleder jeg meg ikke over seiren nesten heller.
NightKeeper Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Enig i siste linja, Nightkeeper. Eneste jeg prøver å få fram er at Tevez var den eneste spilleren som gadd noe i dag og den eneste spilleren som prøvde å skape noe fremover. Syns verken at han fortjener 30m pund eller en pokal for dagens prestasjoner, men han var langt i fra vår værste i dag. Er natta for meg nå, så ender det her med å gratulere med 3 nye poeng. Vi nærmer oss Liverpool nå. Skal bli godt å se Benitez skjelve de neste rundene Han har innsats ja, men det fungerer bare ikke. Se på Berbatov, han vet hva han skal gjøre med ballen, og har teknikken til det.
Jotun Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Det var akkurat det kompisen min sa i dag: Rooney blir alltid skada når han begynner å score igjen. Blir det like lenge etter skadeavbrekket som det pleier å bli så blir eg deprimert. Berba og tevez... Kanskje noen andre av ungutta kan få prøve seg ilag med Berbatov?
D'Amico Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Tevez småhaltet jo litt han også. Håper han holder seg skadefri, for Berbatov som enslig spiss kan bli ugly.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå