tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 For tidlig å si det folkens, keep it under control. Vi kan godt tape borte mot Bolton til helgen, f.eks.
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Men synes egentlig Ronaldo var en god team player i dag, viktig det og.
Sir Zu Zwat Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Litt vel tidlig å si, men om Liverpool fortsetter som igår, kan nok det stemme ja.
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Sa dere kom til og vinne Men uansett, så vil jeg gratulere dere med en imponerende seier som jeg vil alltid misunne dere. Congrats.
Giallorossi Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Dette her trodde jeg rett og slett ikke på, med en halv-daff første omgang, så skjerpet vi oss litt i andre omgang og styrte kampen. Strålende! Da må bare Roma fullføre jobben denna søndagen og få jekka ned Milano-klubben etter 5-1 seiern over Udinese og Becks-overgangen
Benitez Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Gratulerer med dagens prestasjon, den var stor. Rett og slett imponerende. Vil ikke si at noen av de 3 store ( ) er hektet av enda, men dere ser utrolig konkurransedyktige ut atm..
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Dette her trodde jeg rett og slett ikke på, med en halv-daff første omgang, så skjerpet vi oss litt i andre omgang og styrte kampen. Strålende!Da må bare Roma fullføre jobben denna søndagen og få jekka ned Milano-klubben etter 5-1 seiern over Udinese og Becks-overgangen Når er kampen?
genser Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Tenk å gjøre to feilannulleringer i en Man Utd - Chelsea kamp, og likevel ikke få noe særlig oppmerksomhet for det. Det hadde jeg vært takknemmelig for om jeg var del av dommertrioen
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Giggs man of the match på sky sports nå, hører intervju, han er så herlig. En ekte djevel.
Don Vito Corleone Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 For å ikke snakke om de straffene United ble snytt for. Howard Webb er en tufs
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Gratulerer. Huff, vi går spennende kamper i møte. Er Chelsea hektet av? Jeg tror det. Det er nå vi får se hva Chelsea er laget av. Alle tittelutfordrere (eks United i fjor osv) reiser seg med en gang etter et tap eller en drittkamp som går uavgjort og viser at de ikke skal avskrives, så det er altfor tidlig å avskrive dem. Da kan du nesten avskrive oss også siden vi spilte uavgjort mot et bunnlag i går og det skjønner alle at blir for dumt. PL lever som aldri før!
Raste Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Beste kampen av Berbatov så langt. Fine touch, og var mye med. Supert Syns Ronaldo var piggere i 2.omg, eller var det bare meg?
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Takk, jeg er imponert av andre lags supportere i dag
Geir M Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Årsbeste uten tvil det her. Utrolig sterkt! Føler for å trekke frem noen spillere etter denne kampen: Vidic: Kampens beste etter min mening. Helt enorm defensivt, og et utrolig viktig 1-0 mål. Giggs: Fantastisk kamp. Flotte løp, gode pasninger, kjempekamp. Hårfint bak Vidic som beste spiller i dag, forstår at enkelte her mener Giggs var best. Evans: Forbanna deilig kamp. Supersolid defensivt mot et av PL's beste lag. Gjør ikke en eneste stor feil og fremstår som tryggheten selv i dag. Nå har han vist hva han er god for, stabiliserer han seg på dette nivået har vi en ny Vidic eller Ferdinand på gang. Rooney: Konge at han endelig fikk en scoring. Ganske snedig å skyte med foten mellom beina til en av forsvarsspillerne til Chelsea også. Neville: Ikke så mange bidrag offensivt, men trygg og god defensivt, årsbeste i hans svakeste sesong så langt. Evra: God defensivt, fantastisk offensiv. Fin assist. Berba: Fin touch og en del gode pasninger som vanlig. Elegant mål. Ellers var laget sett under ett helt fantastiske i dag. Sykt viktige poeng, sykt bra spillt. Ah dette var deilig.
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Berbatov har faen meg et touch av en annen verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå